Serwis www.kross.pl używa cookies, aby zapewnić Tobie najlepszą możliwą obsługę na naszej stronie. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na stosowanie przez nas plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Produkt dodany do koszyka

Zaloguj



Serwis mobilny

Już teraz, aby zgłosić reklamację gwarancyjną nie musisz zawozić roweru do serwisu.
Teraz serwis może przyjechać do Ciebie!

Firma Kross, jako pierwsza marka rowerowa w Polsce wprowadziła usługę Mobilnego Serwisu Gwarancyjnego. Wystarczy, ze zgłosisz usterkę gwarancyjną, a serwisant mobilny przyjedzie w umówione z Tobą miejsce i wyda ekspertyzę na miejscu. W przypadku uznania reklamacji usterka zostanie naprawiona na miejscu lub rower zostanie odebrany, a po naprawie dostarczony do Ciebie.

usługa dostępna jest w miastach:

Warszawa

koszt przyjazdu serwisanta

56 PLN

Wrocław

koszt przyjazdu serwisanta

50 PLN

Jelenia Góra

koszt przyjazdu serwisanta

50 PLN

Sulejówek

koszt przyjazdu serwisanta

40 PLN

Halinów

koszt przyjazdu serwisanta

45 PLN

Elbląg

koszt przyjazdu serwisanta

50 PLN

Usługa dojazdu jest usługą dodatkowo płatną, natomiast wszystkie naprawy gwarancyjne wykonywane są całkowicie bezpłatnie.

Aby skorzystać z usług serwisu mobilnego należy zgłosić nową reklamację w systemie MY.KROSS.pl. Po wpisaniu adresu, który jest objęty usługą dojazdu serwisu mobilnego system zaproponuje Ci skorzystanie z usługi.

W przypadku, gdy potwierdzisz chęć skorzystania z usługi i dokończysz składanie reklamacji w ciągu najbliższych dni skontaktuje się z Tobą serwis mobilny aby umówić się na termin wizyty.

W przypadku pytań odnośnie Serwisu Mobilnego prosimy o kontakt z Działem Serwisu: serwis@kross.pl