Serwis www.kross.pl używa cookies, aby zapewnić Tobie najlepszą możliwą obsługę na naszej stronie. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na stosowanie przez nas plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Produkt dodany do koszyka

Zaloguj

Zbliżający się wielkimi krokami Absa Cape Epic to jedno z największych wyzwań w historii istnienia ekipy...

Zbliżający się wielkimi krokami Absa Cape Epic to jedno z największych wyzwań w historii istnienia ekipy, sponsorowanej przez Kross. Podczas odbywającego się w Republice Południowej Afryki wyścigu łączy ona siły z firmą Spur Steak Ranches. Zespół do rywalizacji przystąpi jako Kross-Spur Racing.

Absa Cape Epic, rozpoczynający się 17 marca, uznawany jest za najtrudniejszy wyścig etapowy MTB na świecie. Smak triumfu w tej prestiżowej imprezie doskonale zna nowa zawodniczka drużyny, Ariane Lüthi. Szwajcarka zwyciężała w nim łącznie aż pięciokrotnie (trzy razy w klasyfikacji kobiet – w 2014, 2015 i 2016 roku; dwa razy w kategorii mix – w 2012 i 2013). 35-latka nie ukrywa, że w 2019 roku chciałaby po raz kolejny stanąć na najwyższym stopniu podium, tym razem z debiutującą w imprezie Mają Włoszczowską. Ambitne cele na wyścig stawia sobie również męski duet – Sergio Mantecon i Ondrej Cink. W ich realizacji ma pomóc partnerstwo na linii Kros-Spur.

„Współpraca pomiędzy producentem rowerów oraz firmą Spur to niesamowita okazja do współdziałania dwóch gigantów w swoich branżach. Dzięki niej obie strony zyskają szansę, by umocnić swoją pozycję na rynku” – mówił Khakhi Diala, menedżer ds. sponsoringu i eventów firmy Spur. Podkreślił on również, że kooperacja z marką Kross to dla jego marki „naturalna kontynuacja inwestycji w sport na różnych poziomach”.

Zadowolenia ze współpracy z firmą Spur nie kryje również menedżer Kross Racing Team, Kornel Osicki.  „Bardzo cieszy mnie pozyskanie Firmy Spur jako sponsora na wyścig Absa Cape Epic. To pokazuje, że międzynarodowy charakter drużyny jest dostrzegany przez cały świat. Niezmiennie pragniemy jednak również podkreślać wsparcie firmy Kross – tytularnego sponsora zespołu oraz naszych pozostałych partnerów” – mówił.

Spur to wywodząca się z Republiki Południowej Afryki sieć restauracji, której korzenie sięgają połowy lat 60. Bardzo aktywnie zaangażowana jest ona we wspieranie kolarstwa. Od ponad dekady prowadzi między innymi program „Spur Schools MTB league”, którego ambasadorką jest między innymi Ariane Lüthi.

Tegoroczna edycja Absa Cape Epic rozpocznie się 17, a zakończy 24 marca. Szczegółowe informacje na temat obsady wyścigu można znaleźć na jego oficjalnej stronie internetowej www.cape-epic.com. Pełen harmonogram rywalizacji dostępny jest poniżej.

 

Prolog (17 marca): University of Cape Town – University of Cape Town (21 kilometrów, przewyższenie – 600 metrów)

Etap I (18 marca): Hermanus High School – Hermanus High School (112 kilometrów, 2700 metrów przewyższenia)

Etap II (19 marca): Hermanus High School – Oak Valley Estate (86 kilometrów, 2250 metrów przewyższenia)

Etap III (20 marca): Oak Valley Estate – Oak Valley Estate (103 kilometry, 2800 metrów przewyższenia)

Etap IV (21 marca): Oak Valley Estate – Oak Valley Estate (43 kilometry, 1000 metrów przewyższenia)

Etap V (22 marca): Oak Valley Estate – University of Stellenbosch Sports Fields (100 kilometrów, 2850 metrów przewyższenia)

Etap VI (23 marca): University of Stellenbosch Sports Fields – University of Stellenbosch Sports Fields (89 kilometrów, 2650 metrów przewyższenia)

Etap VII (24 marca): University of Stellenbosch Sports Fields – Val de Vie Estate (70 kilometrów, 1800 metrów przewyższenia)

 

 

Data dodania: 15.03.2019