Serwis www.kross.pl używa cookies, aby zapewnić Tobie najlepszą możliwą obsługę na naszej stronie. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na stosowanie przez nas plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Zaloguj

W poniedziałek dilerzy rowerowi z całej Polski mieli okazję obejrzeć na żywo kolekcję marki Kross na 2017 rok. W prestiżowym hotelu Andel’s w Łodzi kilkaset sprzedawców spotkało się z przedstawicielami firmy, by porozmawiać o nowościach, strategii sprzedażowej i możliwościach w nadchodzącym roku. Wśród mówców wystąpił nie tylko prezes firmy, Zbigniew Sosnowski, ale również srebrna medalistka z Rio, Maja Włoszczowska.

Zaprezentowano nowości produktowe zarówno zarówno spod szyldu Kross, jak i marki Le Grand, która miała swoją premierę na rynku dopiero w tym roku. Goście mieli okazję obejrzeć nowe modele, porozmawiać z konstruktorem i designerką, a także zrobić sobie zdjęcie z Mają Włoszczowską. Szczególną popularnością cieszył się zwycięski rower z Igrzysk – B+ Rio.

Rynek rowerowy w Polsce jest coraz większy, a Kross jest przygotowany na nadchodzące zmiany i nowe trendy. Szeroka sieć dilerów i wysokie standardy jakości to podstawa, dzięki której firma cieszy się zaufaniem klientów. 

Data dodania: 15.09.2016