10
kg
24
biegów
28
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite
waga 10 kg
Widelec Aluminium 1-1/8"
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Joy tech A171DSE;
Piasta tył Joy tech F192DSE;
Opony Schwalbe Kojak Race Guard 700-35C 35-622
Obręcze Alexrims AT480
Napęd
Przerzutka przód Shimano Claris FD-2400
Przerzutka tył Shimano Claris RD-2400-GS
Hamulce przód Tektro V-brake
Hamulce tył Tektro V-brake
Dźwignie hamulca Shimano Claris SL-R240
Manetki Shimano Claris SL-R240, 8 biegów Rapidfire
Korby Shimano Altus FC-M131 48/36/26T
Suport Shimano BB-UN26
Łańcuch Shimano CN-HG40
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG50 11-28T
Komponenty
Kierownica Kross Sport Components (aluminium; prosta 580-600; 31,8mm)
Wspornik kierownicy Kross Sport Components (aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Kross Sport Components (aluminium, 27,2mm)
Stery FSA NO.11AGY 1-1/8"
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross
Pedały aluminium/nylon

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21" 23"
st Długość rury podsiodłowej 460 500 540 580
tt Efektywna długość górnej rury 536 546 556 572
ht Długość główki ramy 130 140 160 180
sa Kąt rury podsiodłowej 74 74 74 73.5
ha Kąt główki ramy 71 71 71.5 72
cs Długość tylnych widełek 430 430 430 430
wb Baza kół 1008 1017 1024 1030
reach Reach 376 383 387 391
stack Stack 558 568 588 609.5
bbdrop BB Drop 75 75 75 75

Sprawdź podobne modele

3199 PLN

Technologia

Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.