Serwis www.kross.pl używa cookies, aby zapewnić Tobie najlepszą możliwą obsługę na naszej stronie. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na stosowanie przez nas plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Produkt dodany do koszyka

Zaloguj

Trans 5.0

2199 PLN

KUP JUŻ TERAZ
219,90 PLN × 10 RAT 0%

Trans 5.0

2199 PLN

KUP JUŻ TERAZ
219,90 PLN × 10 RAT 0%

24
biegi
28
cali

Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie kiedy produkt będzie ponownie dostępny, wpisz swój adres email w polu poniżej:

Należy wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Zamknij

Rozmiar:

Wybierz rozmiar
Oblicz ratę w Banku BNP Paribas

Kross Trans 5.0 to rower trekkingowy stworzony z myślą o osobach, które poszukują roweru idealne na co dzień, a przy tym nadającego się do bezproblemowego pokonywania dłuższych tras. Kross Trans 5.0 łączy komfortową geometrię, duże koła 28 cali z uniwersalnymi oponami, a także bogaty osprzęt. Dzięki takiemu wyposażeniu nie boi się on żadnych zastosowań. Poza rowerową turystyką jest też świetną alternatywą dla roweru miejskiego, a jego bogate wyposażenie fabryczne sprawia, że już w momencie zakupu otrzymujemy kompletnie doposażony rower niewymagający żadnych dodatkowych inwestycji.

Kross Trans 5.0 dostępny jest w dwóch wariantach ramy. Zarówno wersja damska, jak i męska zostały zaprojektowany tak, aby gwarantować komfortową pozycję za kierownicą. Jeżdżąc na Krossie Trans 5.0 siedzimy wyprostowani, nie obciążamy kręgosłupa i przedramion, a także zachowujemy możliwość bardzo dobrej obserwacji drogi przed nami. Komfort jazdy dodatkowo podnosi amortyzator przedni SR Suntour, a także wygodne siodło i amortyzowana sztyca.

Napęd Krossa Trans 5.0 to sprawdzone komponenty gwarantujące wytrzymałość i bezawaryjność. Tylna przerzutka Shimano Alivio precyzyjnie zmienia biegi i jest bardzo prosta w regulacji. Korba z trzema blatami gwarantuje duży zakres dostępnych przełożeń, dzięki czemu Kross Trans 5.0 może łatwo rozwijać duże prędkości na płaskich odcinkach drogi, a przy tym lekko pokonywać nawet bardzo strome podjazdy. Hamulce V-Brake są mocne, a przy tym bardzo proste w regulacji i niedrogie w serwisie. Bogate wyposażenie takie jak pełne błotniki, oświetlenie zasilane z prądnicy, bagażnik i podpórka, podnoszą poziom funkcjonalności Krossa Trans 5.0 tak na co dzień, jak i podczas dłuższych tras.

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Performance
Widelec SR Suntour NEX (skok 63mm)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano Nexus DH-C3000
Piasta tył Shimano FH-TX500
Opony Schwalbe Silento K-Guard (28"x1.6", reflex)
Obręcze Kross (aluminium, double wall)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Tourney FD-TY710
Przerzutka tył Shimano Alivio RD-T4000
Hamulce przód V-brake
Hamulce tył V-brake
Dźwignie hamulca Shimano ST-EF65 (mechaniczne)
Manetki Shimano Acera ST-EF65 (3x8)
Korby SR Suntour (48/38/28T, 170mm)
Suport SR Suntour
Łańcuch HV700
Kaseta / Wolnobieg Shimano Altus CS-HG31-8 (11-32T)
Komponenty
Kierownica Steel (610mm, 25.4mm)
Wspornik kierownicy Aluminium regulowany (DM/S-90mm, DL/M/L-110mm, 25.4mm)
Wspornik siodła Aluminium suspension (350mm, 27.2mm)
Stery FP-H128 (1-1/8")
Siodło Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel
Chwyty Kross Gripen
Pedały FP-910

Geometria

   
S
DM
M
DL
L
  Wzrost: 158-170 158-170 168-180 168-180 178-190
  Rozmiar kół 28" 28" 28" 28" 28"
fs Rozmiar ramy 17 17 19 19 21
st Długość rury podsiodłowej 430 431 480 480 530
tt Efektywna długość górnej rury 564 560 570 570 585
ht Długość główki ramy 140 140 140 140 140
sa Kąt rury podsiodłowej 74 74 74 74 74
ha Kąt główki ramy 70 70 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 460 460 460 460 460
wb Baza kół 1094 1084 1094 1094 1110
reach Reach 389 385 395 395 410
stack Stack 610 610 610 610 610
bbdrop BB Drop 60 60 60 60 60

Sprawdź podobne modele

2799 PLN
2499 PLN
2099 PLN
1749 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

149.99 PLN
299.99 PLN