13,6
kg
12
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite, Revo Virtual Suspension, skok 130mm, Boost
waga 13,6 kg
Widelec Fox Performance Elite 34 FIT4 (skok 130mm, blokada na koronie, 15×110mm Boost, Tapered)
Tylny amortyzator Fox Performance Elite DPS (190×51mm)
Koła
Piasta przód DT SWiSS M 1900 Spline R TLR (15 × 110mm, boost)
Piasta tył DT SWiSS M 1900 Spline R TLR (12 × 148mm, boost)
Opony Schwalbe Nobby Nic SnakeSkin Addix Speed Grip (27,5"x2.6")
Obręcze DT SWiSS M 1900 Spline R TLR (27,5”, 30mm, tubeless)
Napęd
Przerzutka przód
Przerzutka tył SRAM GX Eagle
Hamulce przód SRAM Guide RS (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył SRAM Guide RS (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca SRAM Guide RS (hydrauliczne)
Manetki SRAM GX (1x12, Eagle, Trigger)
Korby SRAM GX Eagle (32T, Boost)
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM GX Eagle
Kaseta / Wolnobieg SRAM CS-1275 Eagle (10-50T)
Komponenty
Kierownica Ritchey WCS Trail (aluminium, 760mm, 35mm)
Wspornik kierownicy Ritchey WCS Trail (aluminium, 60mm, 35mm)
Wspornik siodła Rock Shox Reverb (S/M-125mm x 390, L-150mm x 440, XL-170mm x 480, 30.9mm)
Stery VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)
Siodło WTB Volt Race
Chwyty Kross Stable
Pedały

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 16 17 18 19
st Długość rury podsiodłowej 411 441 471 501
tt Efektywna długość górnej rury 565 590 615 640
ht Długość główki ramy 110 110 120 135
sa Kąt rury podsiodłowej 72/73 72/73 72/73 72/73
ha Kąt główki ramy 67/68 67/68 67/68 67/68
cs Długość tylnych widełek 435 435 435 435
wb Baza kół 1092 1143 1143 1170
reach Reach 408 433 456 478
stack Stack 584 584 593 606
bbdrop BB Drop 16/23 16/23 16/23 16/23

Sprawdź podobne modele

12999 PLN
10999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

249.99 PLN
149.99 PLN
249.99 PLN
99.99 PLN
169.99 PLN
400.00 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Nowe zawieszenie Kross – Revo Virtual Suspension dzięki odpowiednio dobranym długościom i kątom nachylenia łączników działa niezależnie od napęd oraz posiada optymalne anty-sprężanie. W wyniku tego zawieszenie nie zapada się, gdy naciskamy na pedały, a jednocześnie reaguje na każdą, nawet najmniejszą nierówność terenu. Efekt ten został uzyskany także dzięki specjalnie opracowanej charakterystyce - w początkowej fazie ugięcia siły działające na damper są na tyle duże by zniwelować opory, jakie stawiają w nim uszczelki i hydrauliczne tłumienie.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Zwiększona szerokość o 6mm w stosunku do piast 142mm pozwala odsunąć od siebie kołnierze piasty i rozstawić szerzej szprychy. Efektem jest zwiększona sztywność całego koła. Linia łańcucha odsunięta o 3mm na zewnątrz pozwala na zastosowanie szerszych opon. Nawet do 3”.