12,6
kg
11
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite
waga 12,6 kg
Widelec Rock Shox Reba RL (skok 120mm, blokada na koronie,15x110mm, Boost, Tapered)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Modus JA176F (15x110mm, Boost)
Piasta tył Modus JA252R (12x148mm, Boost)
Opony WTB Trail Boss (27.5"x3.0", Folding, Tubeless)
Obręcze WTB Scraper i40 (27.5", 40mm)
Napęd
Przerzutka przód
Przerzutka tył SRAM NX
Hamulce przód SRAM Level (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył SRAM Level (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca SRAM Level (hydrauliczne)
Manetki SRAM NX (1x11)
Korby SRAM NX (32T, Boost)
Suport SRAM GXP BSA
Łańcuch SRAM PC-1110
Kaseta / Wolnobieg SRAM PG-1130 (11-42T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (760mm, 35mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (55mm, 35mm, wznios 0°)
Wspornik siodła Rock Shox Reverb Stealth (S-125mm x 390mm, M/L-150mm x 440mm, 30.9mm)
Stery VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)
Siodło WTB Volt Sport
Chwyty Kross Stable
Pedały

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 16 18 20
st Długość rury podsiodłowej 406 457 508
tt Efektywna długość górnej rury 599 621 644
ht Długość główki ramy 100 110 120
sa Kąt rury podsiodłowej 74 74 74
ha Kąt główki ramy 66 66 66
cs Długość tylnych widełek 435 435 435
wb Baza kół 1147 1172 1196
reach Reach 420 440 460
stack Stack 623 632 641
bbdrop BB Drop 60 60 60

Sprawdź podobne modele

8499 PLN
5999 PLN
5999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

249.99 PLN
149.99 PLN
249.99 PLN
99.99 PLN
169.99 PLN
89.99 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Zwiększona szerokość o 6mm w stosunku do piast 142mm pozwala odsunąć od siebie kołnierze piasty i rozstawić szerzej szprychy. Efektem jest zwiększona sztywność całego koła. Linia łańcucha odsunięta o 3mm na zewnątrz pozwala na zastosowanie szerszych opon. Nawet do 3”.