7,1
kg
22
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy T784 Carbon
waga 7,1 kg
Widelec Carbon (stożkowa carbonowa rura sterowa 1-1/8"-1.5", QR12)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód DT Swiss PRC 1400 Spline (12 × 100mm)
Piasta tył DT Swiss PRC 1400 Spline (12 × 142mm)
Opony Schwalbe Pro One TL-easy Folding (700-25c)
Obręcze DT Swiss PRC 1400 Spline db35 (tubeless)
Napęd
Przerzutka przód SRAM Red
Przerzutka tył SRAM Red
Hamulce przód SRAM Red (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył SRAM Red (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca SRAM Red (hydrauliczne)
Manetki SRAM Red (2x11)
Korby SRAM Red (52/36T, S-170mm, M-172.5mm, L/XL-175mm)
Suport SRAM GXP
Łańcuch SRAM Red
Kaseta / Wolnobieg SRAM PG-1170 (11-28T)
Komponenty
Kierownica Zipp SL-70 Ergo (carbon, S-400mm, M-420mm, L/XL-440mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Zipp SL Speed (carbon, S/M-100mm, L/XL-110mm, 31.8mm)
Wspornik siodła Zipp SL Speed (carbon, 330mm, 27.2mm)
Stery FSA Orbit C-40-CF-ACB (1-1/8"/1.5", Tapered)
Siodło F'izi:k Antares R5 Magnesium
Chwyty Velo
Pedały

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 50/52 53/54 55/56 57/58
st Długość rury podsiodłowej 500 530 550 570
tt Efektywna długość górnej rury 523 544 555 575
ht Długość główki ramy 120 140 155 175
sa Kąt rury podsiodłowej 74,5 73,5 73,5 73
ha Kąt główki ramy 71,5 72,5 72,8 73,7
cs Długość tylnych widełek 415 415 417 417
wb Baza kół 985 986 997 1003
reach Reach 380 383 390 398
stack Stack 519 542 557 579
bbdrop BB Drop 70 70 70 70

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

15999 PLN
9999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

149.99 PLN
199.99 PLN
199.99 PLN

Technologia

T784 Carbon to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych T700, T800S I M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Wielowarstwowe malowanie skutkuje podwyższoną odpornością powłoki na uszkodzenia mechaniczne oraz działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. Dzięki zastosowaniu tego procesu, przez długie lata możemy cieszyć się estetycznym wyglądem roweru.