7,9
kg
22
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy T784 Carbon
waga 7,9 kg
Widelec Carbon (stożkowa carbonowa rura sterowa 1-1/8"-1.5", QR12)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód DT Swiss P1800 SPLINE (12x100mm)
Piasta tył DT Swiss P1800 SPLINE (12x142mm)
Opony Schwalbe One V-Guard Folding (700-25C)
Obręcze DT Swiss P1800 SPLINE (Tubeless)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Ultegra FD-R8000
Przerzutka tył Shimano Ultegra RD-R8000
Hamulce przód Shimano BR-RS805 (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano BR-RS805 (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano ST-RS685 (hydrauliczne)
Manetki Shimano ST-RS685 (2x11)
Korby Shimano Ultegra FC-R8000 (52-36T, S/M-170mm, L/XL-175mm)
Suport Shimano Press Fit SM-BB72-41B
Łańcuch Shimano CN-HG600
Kaseta / Wolnobieg Shimano Ultegra CS-R8000 (11-28T)
Komponenty
Kierownica Zipp Service Course (aluminium, S-400mm; M-420mm, L/XL-440mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Zipp Service Course (aluminium, S-80mm; M-90mm; L-100mm; XL-110mm, 31.8mm)
Wspornik siodła Zipp Service Course (aluminium, 350mm, 27.2mm)
Stery FSA Orbit C-40-CF-ACB (1-1/8"/1,5", tapered)
Siodło F'izi:k Antares R5 Magnesium
Chwyty Velo
Pedały

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 50/52 53/54 55/56 57/58
st Długość rury podsiodłowej 500 530 550 570
tt Efektywna długość górnej rury 523 544 555 575
ht Długość główki ramy 120 140 155 175
sa Kąt rury podsiodłowej 74,5 73,5 73,5 73
ha Kąt główki ramy 71,5 72,5 72,8 73,7
cs Długość tylnych widełek 415 415 417 417
wb Baza kół 985 986 997 1003
reach Reach 380 383 390 398
stack Stack 519 542 557 579
bbdrop BB Drop 70 70 70 70

Sprawdź podobne modele

19999 PLN
15999 PLN
6999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

349.98 PLN
149.99 PLN
199.99 PLN
199.99 PLN

Technologia

T784 Carbon to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych T700, T800S I M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Wielowarstwowe malowanie skutkuje podwyższoną odpornością powłoki na uszkodzenia mechaniczne oraz działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. Dzięki zastosowaniu tego procesu, przez długie lata możemy cieszyć się estetycznym wyglądem roweru.