9,8
kg
16
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite
waga 9,8 kg
Widelec Carbon (aluminiowa rura sterowa 1 1/8")
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano Sora HB-RS300
Piasta tył Shimano Sora FH-RS300
Opony Schwalbe Lugano Kevlar Guard (700-25c)
Obręcze Alexrims AT480
Napęd
Przerzutka przód Shimano Claris FD-R2000
Przerzutka tył Shimano Claris RD-R2000
Hamulce przód Shimano Claris BR-R2000
Hamulce tył Shimano Claris BR-R2000
Dźwignie hamulca Shimano Claris ST-R2000 (mechaniczne)
Manetki Shimano Claris ST-R2000 (2x8)
Korby Shimano Claris FC-R2000 (50/34T, XS/S-170mm, M/L/XL-175mm)
Suport Shimano BSA 68mm
Łańcuch Shimano CN-HG40
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG50 (11-28T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (XS/S/M-420mm, L/XL-440mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (XS-80mm, S-90mm, M/L-100mm, XL-110mm, 31.8mm)
Wspornik siodła Aluminium (350mm, 27.2mm)
Stery FSA NO.11AGY (1-1/8")
Siodło Selle Royal
Chwyty Kross
Pedały

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
XS
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 47/52 50/55 53/56 56/57 59/59
st Długość rury podsiodłowej 470 500 530 560 590
tt Efektywna długość górnej rury 516 546 557 574 585
ht Długość główki ramy 140 160 175 195 205
sa Kąt rury podsiodłowej 74 73,5 73,5 73 73
ha Kąt główki ramy 71,5 72,5 72,5 73 73
cs Długość tylnych widełek 415 415 415 415 415
wb Baza kół 970 997 997 1004 1015
reach Reach 361 386 386 391 399
stack Stack 539 576 576 597 606
bbdrop BB Drop 68 68 68 68 68

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

3999 PLN
3299 PLN
2199 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

149.99 PLN
199.99 PLN
199.99 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.