14,1
kg
21
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Performance
waga 14,1 kg
Widelec SR Suntour M3030 (skok 75mm)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód MD-JA159F
Piasta tył MD-JA159R
Opony Mitas Ocelot (27.5"x2.1")
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka, 27.5")
Napęd
Przerzutka przód Shimano Tourney FD-TZ30
Przerzutka tył Shimano Acera RD-M360
Hamulce przód Tektro Aries MD-M300 (tarczowy, mechaniczny)
Hamulce tył Tektro Aries MD-M300 (tarczowy, mechaniczny)
Dźwignie hamulca Shimano ST-EF500 (mechaniczne)
Manetki Shimano ST-EF500 (3x7)
Korby SR Suntour XR172 (42/32/22T)
Suport FP-B902
Łańcuch YBN S50
Kaseta / Wolnobieg Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (680mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (75mm, 31.8mm, wznios 7°)
Wspornik siodła Aluminium (300mm)
Stery FP-H863 (1-1/8")
Siodło Selle Royal
Chwyty Kross Handy
Pedały FP-804

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
XS
S
fs Rozmiar ramy 15" 17"
st Długość rury podsiodłowej 380 430
tt Efektywna długość górnej rury 555 575
ht Długość główki ramy 115 125
sa Kąt rury podsiodłowej 72,5 72,5
ha Kąt główki ramy 70 70
cs Długość tylnych widełek 435 435
wb Baza kół 1028 1048
reach Reach 363 380
stack Stack 610 619
bbdrop BB Drop 45 45

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

Dobierz przydatne akcesoria

199.99 PLN
89.99 PLN
139.99 PLN
59.99 PLN
129.99 PLN

Technologia

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.