9,01
kg
12
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy D84 Carbon SL
waga 9,01 kg
Widelec Rock Shox SID WC (skok 100mm, blokada skoku w manetce, Tapered)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód DT SWiSS XRC 1200 SPLINE (15x100mm)
Piasta tył DT SWiSS XRC 1200 SPLINE (12x142mm)
Opony Mitas Scylla (29"x2.25", Folding, Tubeless)
Obręcze DT SWiSS XRC 1200 SPLINE Carbon (29", Tubeless Ready, 25mm)
Napęd
Przerzutka przód
Przerzutka tył SRAM XX1 Eagle
Hamulce przód SRAM Level Ultimate (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył SRAM Level Ultimate (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca SRAM Level Ultimate (hydrauliczne)
Manetki SRAM XX1 Eagle Trigger (1x12)
Korby SRAM XX1 Eagle (36T)
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM XX1 Eagle
Kaseta / Wolnobieg SRAM XG-1299 XX1 Eagle (10-50T)
Komponenty
Kierownica Ritchey MTN WCS (carbon, 710mm, 31.8 mm)
Wspornik kierownicy Ritchey WCS (carbon, S-70mm, M-80mm, L/XL-90mm, 31,8mm)
Wspornik siodła Ritchey WCS (carbon, 400mm, 27,2mm)
Stery FSA Orbit C-40-CF-ACB (1-1/8"/1,5", tapered)
Siodło Fi'zi:k Tundra M3 Carbon
Chwyty Kross Silky
Pedały

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 16" 17,5 18,5 20,5
st Długość rury podsiodłowej 403 440 470 520
tt Efektywna długość górnej rury 570 590 616 631
ht Długość główki ramy 95 100 110 120
sa Kąt rury podsiodłowej 72,5 72,5 72,5 72,5
ha Kąt główki ramy 69 69 69 69
cs Długość tylnych widełek 434 434 434 434
wb Baza kół 1086 1106 1132 1148
reach Reach 397 416 438 451
stack Stack 602 606 616 626
bbdrop BB Drop 57 57 57 57

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

15999 PLN
12999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
D84 Carbon SL to ultra-lekki materiał składający się z dwóch rodzajów włókna węglowego T800S i M40J połączonego żywicą nanoalloy. Ramy z tego materiału odznaczają się wyjątkową sztywnością przy jednoczesnym, doskonałym pochłanianiu drgań. Ekstremalnie niska waga i wyścigowa wytrzymałość dla wymagających zawodników