12,2
kg
20
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite
waga 12,2 kg
Widelec Rock Shox Recon TK (skok 100mm, blokada skoku w manetce, Tapered)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano Deore HB-M6010 (15x100mm)
Piasta tył Shimano Deore FH-M6010 (12x142mm)
Opony Schwalbe Rapid Rob (29"x2.1")
Obręcze WTB STP i23 (29", 23mm, Tubeless)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FD-M6025
Przerzutka tył Shimano Deore RD-M6000
Hamulce przód Shimano Disc BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano Disc BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano Disc BL-M396 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M6000 (2x10)
Korby Shimano FC-MT500 (36/26T)
Suport Shimano Press Fit BB-MT500
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG500 (11-42T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (720mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (S-60mm, M-70mm, L/XL-80mm, wznios 17°)
Wspornik siodła Aluminium (S/M-350mm, L/XL-400mm, 27.2mm)
Stery VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross Certain
Pedały

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
L
XL
S
M
fs Rozmiar ramy 1" 1" 18" 19"
st Długość rury podsiodłowej 1 1 465 480
tt Efektywna długość górnej rury 1 1 592 611
ht Długość główki ramy 1 1 100 110
sa Kąt rury podsiodłowej 1 1 73 74
ha Kąt główki ramy 1 1 69 69
cs Długość tylnych widełek 1 1 447 447
wb Baza kół 1 1 1115 1143
reach Reach 1 1 416 433
stack Stack 1 1 615 624
bbdrop BB Drop 1 1 57 57

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.