12,2
kg
20
biegów
27.5"
cali
29"
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite
waga 12,2 kg
Widelec RockShox Recon TK (skok 100mm, blokada skoku w manetce, stozkowa rura sterowa)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano Deore HB-M6010 (15x100mm)
Piasta tył Shimano Deore FH-M6010 (12x142mm)
Opony Schwalbe Rapid Rob (27,5" / 29" × 2,1")
Obręcze WTB STP i23 (27,5" / 29", 23mm, tubeless)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FD-M6025
Przerzutka tył Shimano Deore RD-M6000
Hamulce przód Shimano BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 27,5": 160mm / 29": S/M/L - 160mm, XL - 180mm)
Hamulce tył Shimano Disc BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano Disc BL-M396 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M6000 (2x10)
Korby Shimano FC-MT500 (36/26T)
Suport Shimano Press Fit BB-MT500
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG500 (11-42T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (27,5": 700mm / 29": 720mm, 31,8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (27,5": S - 80mm, M - 90mm, wznios 7° / 29": S - 60mm, M - 70mm, L/XL - 80mm, wznios -17°)
Wspornik siodła Aluminium (27,5": 350mm / 29": S/M - 350mm, L/XL - 400mm, 27,2mm)
Stery VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross Certain
Pedały

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
S
M
L
XL
  Rozmiar kół 27,5" 27,5" 29" 29" 29" 29"
fs Rozmiar ramy 16 17 18 19 20,5 22
st Długość rury podsiodłowej 400 440 465 480 520 555
tt Efektywna długość górnej rury 570 590 592 611 631 631
ht Długość główki ramy 100 107 100 110 120 130
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73 73 74 74 74
ha Kąt główki ramy 69 69 69 69 69 69
cs Długość tylnych widełek 432 432 447 447 447 447
wb Baza kół 1079 1100 1115 1143 1164 1164
reach Reach 395 413 416 433 450 446
stack Stack 573 580 615 624 633 633
bbdrop BB Drop 39 39 57 57 57 57

Sprawdź podobne modele

5999 PLN
4999 PLN
3699 PLN
3299 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.