13,7
kg
20
biegów
27.5"
cali
29"
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite
waga 13,7 kg
Widelec Rock Shox XC30 TK Coil (skok 100mm, blokada skoku w manetce)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano HB-TX505
Piasta tył Shimano FH-TX505
Opony Schwalbe Smart Sam (27,5" / 29" × 2,1")
Obręcze WTB STP i19 (27,5" / 29", 19mm, tubeless)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FD-M6020
Przerzutka tył Shimano SLX RD-M7000
Hamulce przód Shimano BR-M365 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 27,5": 160mm / 29": S/M/L - 160mm, XL - 180mm)
Hamulce tył Shimano Disc BR-M365 (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano Disc BL-M365 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M610 (2x10)
Korby SR Suntour XCM (38/24T)
Suport SR Suntour BB-BSA
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG50 (11-36T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (27,5": 700mm / 29": 720mm, 31,8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (27,5": S - 80mm, M - 90mm / 29": S - 80mm, M - 90mm, L/XL - 100mm, 31,8mm, wznios 7°)
Wspornik siodła Aluminium (27,5": 350mm / 29": S/M - 350mm, L/XL - 400mm, 27,2mm)
Stery VP-A41AC (1-1/8")
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross Scale
Pedały FP-917

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
S
M
M
L
XL
  Rozmiar kół 27,5" 29" 27,5" 29" 29" 29"
fs Rozmiar ramy 16 17 18 19 21 23
st Długość rury podsiodłowej 410 432 460 483 534 584
tt Efektywna długość górnej rury 585 590 603 610 630 650
ht Długość główki ramy 120 110 130 120 130 140
sa Kąt rury podsiodłowej 73 72,5 73 72,5 72,5 72,5
ha Kąt główki ramy 70,5 70,5 70,5 70,5 70,5 70,5
cs Długość tylnych widełek 430 443 430 443 443 443
wb Baza kół 1074 1085 1092 1105 1125 1146
reach Reach 400 395 415 412 429 446
stack Stack 605 637 614 647 656 665
bbdrop BB Drop 45 63 45 63 63 63

Sprawdź podobne modele

4999 PLN
4499 PLN
3299 PLN
2899 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.