13,7
kg
27
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite
waga 13,7 kg
Widelec SR Suntour XCR 32 (skok 100mm, blokada skoku w manetce)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D142TSE
Opony Schwalbe Smart Sam (27.5"x2.1")
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka, 27,5")
Napęd
Przerzutka przód Shimano Altus FD-M2000
Przerzutka tył Shimano Deore RD-M592
Hamulce przód Shimano Disc BR-M315 (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano Disc BR-M315 (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M315 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Altus SL-M2000 (3x9)
Korby Shimano Altus FC-M2000 (40/30/22T)
Suport FP-B902
Łańcuch Shimano CN-HG53
Kaseta / Wolnobieg Shimano Alivio CS-HG300 (11-34T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (700mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (S-80mm, M-90mm, 7°)
Wspornik siodła Aluminium (S/M-350mm, 27.2mm)
Stery FP-H816 (1-1/8")
Siodło Kross VL-1353
Chwyty Kross Scale
Pedały FP-917

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
fs Rozmiar ramy 16" 18"
st Długość rury podsiodłowej 410 460
tt Efektywna długość górnej rury 585 603
ht Długość główki ramy 120 130
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73
ha Kąt główki ramy 70,5 70,5
cs Długość tylnych widełek 430 430
wb Baza kół 1074 1092
reach Reach 400 415
stack Stack 605 614
bbdrop BB Drop 45 45

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.