13,8
kg
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite
waga 13,8 kg
Widelec SR Suntour XCM RL (skok 100mm, blokada skoku w manetce)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D142TSE
Opony Schwalbe Smart Sam (29"x2.1")
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka, 29")
Napęd
Przerzutka przód Shimano Altus FD-M371
Przerzutka tył Shimano Alivio RD-M4000
Hamulce przód Shimano Disc BR-M315 (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano Disc BR-M315 (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M315 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Altus SL-M2000 (3x9)
Korby SR Suntour XCM (44/32/22T)
Suport FP-B902
Łańcuch Shimano CN-HG53
Kaseta / Wolnobieg Shimano Alivio CS-HG400 (11-34T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (720mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (S-80mm, M-90mm, L-100mm, XL-110mm, 31.8mm, wznios 7°)
Wspornik siodła Aluminium (S/M-350mm, L/XL-400mm, 27.2mm)
Stery FP-H816 (1-1/8")
Siodło Kross VL-1353
Chwyty Kross Scale
Pedały FP-917

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21" 23"
st Długość rury podsiodłowej 432 483 534 584
tt Efektywna długość górnej rury 590 610 630 650
ht Długość główki ramy 110 120 130 140
sa Kąt rury podsiodłowej 72,5 72,5 72,5 72,5
ha Kąt główki ramy 70,5 70,5 70,5 70,5
cs Długość tylnych widełek 443 443 443 443
wb Baza kół 1085 1105 1125 1146
reach Reach 395 412 429 446
stack Stack 637 647 656 665
bbdrop BB Drop 63 63 63 63

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.