11,36
kg
22
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy T784 Carbon
waga 11,36 kg
Widelec Rock Shox Reba RL (skok 100mm, blokada skoku w manetce, Tapered)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano Deore HB-M6010 (15x100mm)
Piasta tył Shimano Deore FH-M6010 (12x142mm)
Opony Schwalbe Rapid Rob (29"x2.1")
Obręcze WTB STP i23 (29", 23mm, Tubeless Ready)
Napęd
Przerzutka przód Shimano SLX FD-M7020
Przerzutka tył Shimano Deore XT RD-M8000
Hamulce przód Shimano Disc BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano Disc BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M396 (hydrauliczne)
Manetki Shimano SLX SL-M7000 (2x11)
Korby Shimano SLX FC-MT600 (36/26T)
Suport Shimano Press Fit BB-MT500
Łańcuch Shimano CN-HG601
Kaseta / Wolnobieg Shimano SLX CS-M7000 (11-42T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (720mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (S-60mm, M-70mm, L/XL-80mm, wznios 17°)
Wspornik siodła Aluminium (S/M-350mm, L/XL-400mm, 27.2mm)
Stery FSA Orbit C-40-CF-ACB (1-1/8"/1,5", tapered)
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross Silky
Pedały

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 16 17,5 18,5 20,5
st Długość rury podsiodłowej 403 440 470 520
tt Efektywna długość górnej rury 570 590 616 631
ht Długość główki ramy 95 100 110 120
sa Kąt rury podsiodłowej 72,5 72,5 72,5 72,5
ha Kąt główki ramy 69 69 69 69
cs Długość tylnych widełek 434 434 434 434
wb Baza kół 1086 1106 1132 1148
reach Reach 397 416 438 451
stack Stack 602 606 616 626
bbdrop BB Drop 57 57 57 57

Sprawdź podobne modele

12999 PLN
9999 PLN
6999 PLN
5999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

T784 Carbon to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych T700, T800S I M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.