11,68
kg
20
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy T784 Carbon
waga 11,68 kg
Widelec Rock Shox Recon TK (skok 100mm, blokada skoku w manetce, Tapered)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano Deore HB-M6010 (15x100mm)
Piasta tył Shimano Deore FH-M6010 (12x142mm)
Opony Schwalbe Rapid Rob (27.5"x2.1")
Obręcze WTB STP i23 (27,5", 23mm, Tubeless Ready)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FD-M6020
Przerzutka tył Shimano SLX RD-M7000
Hamulce przód Shimano Disc BR-M365 (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano Disc BR-M365 (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano Disc BL-M396 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M6000 (2x10)
Korby Shimano FC-MT500 (36/26T)
Suport Shimano Press Fit BB-MT500
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG500 (11-42T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (700mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (S-80mm, M-90mm, wznios 7°)
Wspornik siodła Aluminium (350mm, 27.2mm)
Stery FSA Orbit C-40-CF-ACB (1-1/8"/1,5", tapered)
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross Silky
Pedały

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
fs Rozmiar ramy 16,5 17,5
st Długość rury podsiodłowej 400 440
tt Efektywna długość górnej rury 570 595
ht Długość główki ramy 100 100
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73
ha Kąt główki ramy 69 69
cs Długość tylnych widełek 427 427
wb Baza kół 1099 1099
reach Reach 394 419
stack Stack 575 575
bbdrop BB Drop 39 39

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

T784 Carbon to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych T700, T800S I M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.