14
kg
20
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Performance Women Geometry
waga 14 kg
Widelec SR Suntour XCM RL (skok 100mm, blokada skoku w manetce)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano Deore HB-M475
Piasta tył Shimano Deore FH-M475
Opony Schwalbe Rapid Rob (27.5"x2.1")
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka, 27.5")
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FD-M6025
Przerzutka tył Shimano Deore RD-M6000
Hamulce przód Shimano Disc BR-M315 (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano Disc BR-M315 (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano BL-315 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M6000 (2x10)
Korby SR Suntour XCM-AX (38-24T, zintegrowana oś)
Suport SR Suntour BB-BSA
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG500 (11-42T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (660mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (XS/S-80mm, M-90mm, 31.8mm, wznios 7°)
Wspornik siodła Aluminium (XS/S-300mm, M-350mm, 27.2mm)
Stery FP-H863 (1-1/8")
Siodło Selle Royal
Chwyty Kross Silky
Pedały FP-917

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
XS
S
M
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 15 17 19
st Długość rury podsiodłowej 382 432 475
tt Efektywna długość górnej rury 560 570 585
ht Długość główki ramy 115 125 135
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73 73
ha Kąt główki ramy 69 69 69
cs Długość tylnych widełek 435 435 435
wb Baza kół 1071 1082 1098
reach Reach 380 387 399
stack Stack 590 599 609
bbdrop BB Drop 35 35 35

Sprawdź podobne modele

2499 PLN
1999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

159.99 PLN
67.99 PLN
39.99 PLN
59.99 PLN
59.99 PLN

Technologia

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.