Moon 2.0

11999 PLN

14,9
kg
11
biegów

Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie kiedy produkt będzie ponownie dostępny, wpisz swój adres email w polu poniżej:

Należy wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Zamknij

Rozmiar:

Wybierz rozmiar

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite, Revo Virtual Suspension, skok 160mm, Boost
waga 14,9 kg
Widelec Rock Shox Pike RC Solo Air (blokada skoku na koronie, skok 160mm,15x110mm Boost, Tapered)
Tylny amortyzator Rock Shox Super Deluxe R (210x55mm)
Koła
Piasta przód Modus JA176F (15x110mm, Boost)
Piasta tył Modus JA252R (12x148mm, Boost)
Opony Schwalbe Nobby Nic Snake Skin (27.5"x2.60", Folding, Tubeless)
Obręcze WTB STP i29 (27.5", 29mm, Tubeless)
Napęd
Przerzutka przód
Przerzutka tył Shimano SLX M7000
Hamulce przód SRAM Guide R (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył SRAM Guide R (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca SRAM Guide R (hydrauliczne)
Manetki Shimano SLX SL-M7000 (1x11)
Korby Shimano SLX FC-M7000 (32T, Boost)
Suport Shimano SM-BB52 BSA
Łańcuch Shimano CN-HG600
Kaseta / Wolnobieg Shimano SLX CS-M7000 (11-46T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (780mm, 35mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (45mm, 35mm, wznios 0°)
Wspornik siodła Rock Shox Reverb ( S/M-125mm x 390mm, L-150mm x 440mm, XL-170mm x 480mm, 30.9mm)
Stery VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)
Siodło WTB Volt Sport
Chwyty Kross Stable
Pedały

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 16 17 18 20
st Długość rury podsiodłowej 410 440 470 500
tt Efektywna długość górnej rury 575 600 625 650
ht Długość główki ramy 100 110 120 130
sa Kąt efektywny rury podsiodłowej 68,5 68,5 68,5 68,5
ha Kąt główki ramy 65 65 65 65
cs Długość tylnych widełek 430 430 430 430
wb Baza kół 1162 1188 1215 1242
reach Reach 413 436 458 481
stack Stack 584 593 602 611
bbdrop BB Drop 10 10 10 10

Sprawdź podobne modele

15999 PLN
8999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

249.99 PLN
249.99 PLN
99.99 PLN
169.99 PLN
149.99 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Nowe zawieszenie Kross – Revo Virtual Suspension dzięki odpowiednio dobranym długościom i kątom nachylenia łączników działa niezależnie od napęd oraz posiada optymalne anty-sprężanie. W wyniku tego zawieszenie nie zapada się, gdy naciskamy na pedały, a jednocześnie reaguje na każdą, nawet najmniejszą nierówność terenu. Efekt ten został uzyskany także dzięki specjalnie opracowanej charakterystyce - w początkowej fazie ugięcia siły działające na damper są na tyle duże by zniwelować opory, jakie stawiają w nim uszczelki i hydrauliczne tłumienie.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Zwiększona szerokość o 6mm w stosunku do piast 142mm pozwala odsunąć od siebie kołnierze piasty i rozstawić szerzej szprychy. Efektem jest zwiększona sztywność całego koła. Linia łańcucha odsunięta o 3mm na zewnątrz pozwala na zastosowanie szerszych opon. Nawet do 3”.