13,1
kg
11
biegów
27.5
cali
Wypróbuj na
Znajdź sprzedawcę

SOIL to najnowszy rower Kross’a przeznaczony do agresywnej jazdy po trailach z ramą o skoku 130 mm. Zawieszenie, nowoczesne kąty ramy, koła DT Swiss m 1700 Spline, hamulce SRAM Giude RS oraz sztyca rock Shox Reverb Stealth to połączenie zapewniające niesamowitą wszechstronność roweru. Najwyższy model napędzany jest doskonałym osprzętem sram x01. Amortyzacja to nowości od FOXA: Factory 34 z powłoką Kashima z przodu i fox factory float z systemem Evol (i powłoką Kashima), które znacznie zwiększają czułość oraz precyzję zawieszenia z tyłu.

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite, Revo Virtual Suspension, skok 130mm
waga 13,1 kg
Widelec Fox Factory 34 FIT4 (skok 130mm,stożkowa rura sterowa, Kashima, QR15)
Tylny amortyzator Fox Factory Float LV EVOL Kashima
Koła
Piasta przód DT SWISS M 1700 SPLINE 15x100mm
Piasta tył DT SWISS M 1700 SPLINE 12x142mm
Opony Shwalbe Nobby Nic Evo LiteSkin 27.5"x2.25"
Obręcze DT SWISS M 1700 SPLINE TWO
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył Sram X01 karbonowy wózek
Hamulce przód Sram Guide RS (tarczowy,hydrauliczny)
Hamulce tył Sram Guide RS (tarczowy,hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Sram Guide RS (hydrauliczne)
Manetki SRAM X01 Trigger 1x11
Korby SRAM X1-1400 DM 32T
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM X1
Kaseta / Wolnobieg SRAM XG-1175 10-42T
Komponenty
Kierownica Ritchey WCS Trail (aluminium, 35mm, 760mm)
Wspornik kierownicy Ritchey WCS Trail (alloy,35mm, długość 60mm)
Wspornik siodła Rock Shox Reverb Stealth (30.9mm, S 340x100mm, M 390x125mm, L 440x150mm, XL480x170mm)
Stery VP A45AC3 Pół-zintegrowane
Siodło WTB Volt Race
Chwyty Gravity Mid Grip
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 16" 17" 18" 19"
st Długość rury podsiodłowej 411 441 471 501
tt Efektywna długość górnej rury 565 590 615 640
ht Długość główki ramy 110 110 120 135
sa Kąt rury podsiodłowej 72/73 72/73 72/73 72/73
ha Kąt główki ramy 67/68 67/68 67/68 67/68
cs Długość tylnych widełek 435 435 435 435
wb Baza kół 1092 1117 1143 1170
reach Reach 408 433 456 478
stack Stack 584 584 593 606
bbdrop BB Drop 16/23 16/23 16/23 16/23

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

12999 PLN
10999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

249.99 PLN
149.99 PLN
249.99 PLN
99.99 PLN
169.99 PLN
89.99 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Nowe zawieszenie Kross – Revo Virtual Suspension dzięki odpowiednio dobranym długościom i kątom nachylenia łączników działa niezależnie od napęd oraz posiada optymalne anty-sprężanie. W wyniku tego zawieszenie nie zapada się, gdy naciskamy na pedały, a jednocześnie reaguje na każdą, nawet najmniejszą nierówność terenu. Efekt ten został uzyskany także dzięki specjalnie opracowanej charakterystyce - w początkowej fazie ugięcia siły działające na damper są na tyle duże by zniwelować opory, jakie stawiają w nim uszczelki i hydrauliczne tłumienie.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.