14,5
kg
20
biegów
27.5
cali
Wypróbuj na
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite, Revo Virtual Suspension, skok 130mm
waga 14,5 kg
Widelec RockShox Sektor Silver RL Solo Air (skok 130mm, QR15, stożkowa rura sterowa, blokada)
Tylny amortyzator RockShox Monarch R 190x51mm
Koła
Piasta przód Shimano Deore HB-M618 15x100mm
Piasta tył Shimano Deore FH-M618 12x142mm
Opony Shwalbe Nobby Nic Performance 27.5"x2.25"
Obręcze WTB STP i25 27.5" Tubeless Ready
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore M617-D Direct mount
Przerzutka tył Shimano Deore M615 SGS Shadow Plus
Hamulce przód SShimano BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 180mm)
Hamulce tył Shimano BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 180mm)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M425 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M610, 2x10
Korby Shimano Deore FC-M617 38/24T 175mm
Suport Shimano Press Fit SM-BB71
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore CS-HG50 11-36T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (aluminium, 760mm, 35mm)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (aluminium, długość 55mm, 35mm)
Wspornik siodła Kross Racing Components (aluminium, 30.9mm, 350mm)
Stery VP A45AC3 Pół-zintegrowane
Siodło WTB Volt Sport
Chwyty Kross
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 16" 17" 18" 19"
st Długość rury podsiodłowej 410 440 470 501
tt Efektywna długość górnej rury 566 590 615 640
ht Długość główki ramy 110 110 120 135
sa Kąt rury podsiodłowej 73/72 73/72 73/72 72/73
ha Kąt główki ramy 68/67 68/67 68/67 67/68
cs Długość tylnych widełek 435 435 435 435
wb Baza kół 1091 1116 1143 1170
reach Reach 408 433 456 478
stack Stack 585 585 593 606
bbdrop BB Drop 15/26 15/26 15/26 16/23

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

7999 PLN
7499 PLN
5999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

249.99 PLN
149.99 PLN
249.99 PLN
99.99 PLN
169.99 PLN
400.00 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Nowe zawieszenie Kross – Revo Virtual Suspension dzięki odpowiednio dobranym długościom i kątom nachylenia łączników działa niezależnie od napęd oraz posiada optymalne anty-sprężanie. W wyniku tego zawieszenie nie zapada się, gdy naciskamy na pedały, a jednocześnie reaguje na każdą, nawet najmniejszą nierówność terenu. Efekt ten został uzyskany także dzięki specjalnie opracowanej charakterystyce - w początkowej fazie ugięcia siły działające na damper są na tyle duże by zniwelować opory, jakie stawiają w nim uszczelki i hydrauliczne tłumienie.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.