13,3
kg
20
biegów
27.5
cali
Wypróbuj na
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite
waga 13,3 kg
Widelec RockShox Recon Silver (skok 120mm, QR15, stożkowa rura sterowa, blokada)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Modus JA172-X15-100
Piasta tył Modus JA252-X12-142
Opony Shwalbe Nobby Nic Performance 27.5"x2.25"
Obręcze WTB STP i25 27.5" Tubeless Ready
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore M617H
Przerzutka tył Shimano SLX RD-M7000 SGS
Hamulce przód SRAM Level (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 180mm)
Hamulce tył SRAM Level (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 180mm)
Dźwignie hamulca Sram Level (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M610 2x10
Korby SR Suntour XCM-D 36/22T
Suport Shimano BB-ES300 Octalink
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore CS-HG50 11-36T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (aluminium, 760mm, 35mm, wznios 15°)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (aluminium, ahead, długość 55mm, 35mm)
Wspornik siodła Kross Racing Components (aluminium, 350mm, 30,9mm)
Stery VP A45AC3 Pół-zintegrowane
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 16" 17" 18" 19"
st Długość rury podsiodłowej 400 430 460 490
tt Efektywna długość górnej rury 591 614 632 656
ht Długość główki ramy 100 110 120 135
sa Kąt rury podsiodłowej 73,5 73,5 73,5 73,5
ha Kąt główki ramy 66 66 66 66
cs Długość tylnych widełek 422 422 422 422
wb Baza kół 1131 1155 1174 1200
reach Reach 415 435 450 470
stack Stack 596 604 613 627
bbdrop BB Drop 35 35 35 35

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

5999 PLN
5999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

249.99 PLN
149.99 PLN
249.99 PLN
99.99 PLN
169.99 PLN
400.00 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.