Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium SuperLite
waga 9,5 kg
Widelec Carbon (stożkowa carbonowa rura sterowa 1-1/8"-1,5")
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano Sora HB-3000
Piasta tył Shimano Sora FH-3000
Opony Schwalbe Lugano Kevlar Guard 700-25c
Obręcze Alexrims AT480
Napęd
Przerzutka przód Shimano Sora FD-3000
Przerzutka tył Shimano Sora RD-3000-SS
Hamulce przód Shimano Sora BR-3000
Hamulce tył Shimano Sora BR-3000
Dźwignie hamulca Shimano Sora ST-3000
Manetki Shimano Sora ST-3000 2x9
Korby Shimano Sora FC-3000 50/34T (XS,S 170mm, M/L/XL 175mm)
Suport Shimano BB-RS500 Hollowtech II
Łańcuch Shimano CN-HG53
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG50 12-27T
Komponenty
Kierownica Kross Sport Components (aluminium; XS/S - 420mm, M/L - 440mm; 31.8mm)
Wspornik kierownicy Kross Sport Components (aluminium, ahead, XS/S/M - 100mm, L - 110mm, XL - 120mm, 31.8mm)
Wspornik siodła Kross Sport Components (aluminium, 350mm, 27.2mm)
Stery FSA Orbit C-40-ACV 1-1/8"-1,5"
Siodło Kross
Chwyty Kross INBORN
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
XS
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 19" (48cm) 20" (50cm) 21" (53cm) 22" (55cm) 23" (57cm)
st Długość rury podsiodłowej 470 500 530 560 590
tt Efektywna długość górnej rury 516 546 557 574 585
ht Długość główki ramy 140 160 175 195 205
sa Kąt rury podsiodłowej 74 73,5 73,5 73 73
ha Kąt główki ramy 71,5 72,5 72,5 73 73
cs Długość tylnych widełek 415 415 415 415 415
wb Baza kół 970 987 997 1004 1015
reach Reach 361 380 386 391 399
stack Stack 539 561 576 597 606
bbdrop BB Drop 68 68 68 68 68

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

5999 PLN
3999 PLN
2699 PLN
2299 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

149.99 PLN
199.99 PLN
199.99 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.