11,4
kg
20
biegów
27.5
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy T784 Carbon
waga 11,4 kg
Widelec RockShox Recon Silver RL Air (skok 100mm, QR15, stożkowa rura sterowa, blokada skoku)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano Deore HB-M618 15x100mm
Piasta tył Shimano Deore FH-M618 12x142mm
Opony Schwalbe Rapid Rob 27.5"x2.1"
Obręcze WTB STP i19 27.5" Tubeless Ready
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FDM617
Przerzutka tył Shimano SLX RD-M7000 SGS Shadow
Hamulce przód Shimano BR-M396 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza S/M - 160mm, L/XL - 180mm)
Hamulce tył Shimano BR-M396 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 160mm
Dźwignie hamulca Shimano Disc BL-M396 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M610 2x10
Korby Shimano Deore FC-M617 38/24T
Suport Shimano BB-MT500-PA Press Fit
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore CS-HG50, 11-36T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (aluminium, 720mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (aluminium, S - 80mm, M - 90mm, wznios 7°)
Wspornik siodła Kross Racing Components (aluminium, 400mm, 27.2mm)
Stery FSA Orbit
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross Silky
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 16 17
st Długość rury podsiodłowej 400 440
tt Efektywna długość górnej rury 570 595
ht Długość główki ramy 100 100
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73
ha Kąt główki ramy 69 69
cs Długość tylnych widełek 423 423
wb Baza kół 1025 1099
reach Reach 394 419
stack Stack 575 575
bbdrop BB Drop 39 39

Sprawdź podobne modele

9999 PLN
9999 PLN
4999 PLN
4999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
T784 Carbon to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych T700, T800S I M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne.