11,8
kg
11
biegów
27.5
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Ultralite
waga 11,8 kg
Widelec RockShox Reba RL Air (skok 100mm, QR15, stożkowa rura sterowa, blokada skoku)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano Deore HB-M618 15x100mm
Piasta tył Shimano Deore FH-M618 12x142mm
Opony Schwalbe Rapid Rob 27.5"x2.1"
Obręcze WTB STP i19 27.5" Tubeless Ready
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył Shimano SLX M7000
Hamulce przód Shimano BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza S/M - 160mm, L/XL - 180mm)
Hamulce tył Shimano BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M396 (hydrauliczne)
Manetki Shimano SLX M7000 1x11
Korby Shimano SLX FC-M7000 34T
Suport Shimano BB-MT500-PA Press Fit
Łańcuch Shimano CN-HG600
Kaseta / Wolnobieg Shimano SLX CS-M7000 11-42T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (aluminium, 700mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (aluminium, S - 80mm, M - 90mm, L - 100mm, wznios 7°)
Wspornik siodła Kross Racing Components (aluminium, S/M - 350mm, L - 400mm, 27.2mm)
Stery VP-A45AC3 pół - zintegrowane
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross Silky
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 16 17 19 21
st Długość rury podsiodłowej 400 440 480 520
tt Efektywna długość górnej rury 570 590 611 631
ht Długość główki ramy 100 107 115 130
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73 73 73
ha Kąt główki ramy 69 69 69 69
cs Długość tylnych widełek 432 432 432 432
wb Baza kół 1079 1100 1121 1143
reach Reach 395 413 431 447
stack Stack 573 580 587 601
bbdrop BB Drop 39 39 39 39

Sprawdź podobne modele

6999 PLN
6999 PLN
4199 PLN
4199 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.