12,4
kg
11
biegów
27.5
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Ultralite
waga 12,4 kg
Widelec Rock Shox Recon Silver RL Air (skok 100mm, blokada skoku,QR15, stożkowa rura sterowa)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano Deore HB-M618 15x100mm
Piasta tył Shimano Deore FH-M618 12x142mm
Opony Schwalbe Rapid Rob 27.5"x2.1"
Obręcze WTB STP i19 27.5" Tubeless Ready
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył Sram NX
Hamulce przód SRAM Level T (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył SRAM Level T (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca SRAM Level T (hydrauliczne)
Manetki SRAM NX Trigger 1x11
Korby SRAM NX 32T
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM PC-1110
Kaseta / Wolnobieg SRAM PG-1130 11-42T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (aluminium, 700mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (aluminium, S - 80mm, M - 90mm, L - 100mm, wznios 7°)
Wspornik siodła Kross Racing Components (aluminium, S/M - 350mm, L - 400mm, 27.2mm)
Stery VP-A45AC3 pół - zintegrowane
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross Silky
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 16" 17" 19" 21"
st Długość rury podsiodłowej 400 440 480 520
tt Efektywna długość górnej rury 570 590 611 631
ht Długość główki ramy 100 107 115 130
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73 73 73
ha Kąt główki ramy 69 69 69 69
cs Długość tylnych widełek 432 432 432 430
wb Baza kół 1079 1100 1121 1143
reach Reach 395 413 431 447
stack Stack 573 580 587 601
bbdrop BB Drop 39 39 39 39

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

4999 PLN
4999 PLN
3699 PLN
3699 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Topowe ramy aluminiowe stosowane w rowerach kategorii race (po za rowerami szosowymi), są wykonane z nowego stopu aluminium 6069T6. Dzięki technologiom przejętym z węglowych konstrukcji, a także dzięki samym właściwościom stopu, ramy wykonane z aluminium ultralight zostały „odchudzone”, zyskały na sztywności, mają większą odporność na rozciąganie oraz wyższą granicę plastyczności.
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.