13,8
kg
27
biegów
27.5
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite
waga 13,8 kg
Widelec SR Suntour XCM RL (skok 100mm, blokada skoku)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D142DSE
Opony Schwalbe Smart Sam 27.5"x2.1"
Obręcze Kross Disc 27.5" (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Altus FD-M371
Przerzutka tył Shimano Deore RD-M592 SGS Shadow
Hamulce przód Shimano Disc BR-M396 (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano BR-M396 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano Disc BL-M396 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Altus SL-M370 3x9
Korby Shimano Altus FC-M351 44/32/22T
Suport Shimano BB-UN26
Łańcuch Shimano Deore CN-HG53
Kaseta / Wolnobieg Shimano Alivio CS-HG400 11-34T
Komponenty
Kierownica Kross Sport Components (aluminium, 700mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Kross Sport Components (aluminium, S - 80mm, M - 90mm, L - 100mm, wznios 7°)
Wspornik siodła Kross Sport Components (aluminium, S/M - 350mm, L - 400mm)
Stery VP A41AC pół - zintegrowane
Siodło Kross VL-1353
Chwyty Kross
Pedały VP-519A

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21"
st Długość rury podsiodłowej 430 480 530
tt Efektywna długość górnej rury 585 603 620
ht Długość główki ramy 120 130 140
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73 73
ha Kąt główki ramy 70,5 70,5 70,5
cs Długość tylnych widełek 430 430 430
wb Baza kół 1073 1092 1110
reach Reach 400 415 429
stack Stack 605 614 624
bbdrop BB Drop 45 45 45

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

3299 PLN
3299 PLN
2599 PLN
2599 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.