14
kg
27
biegów
29
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite
waga 14 kg
Widelec Suntour XCM RL (skok 100mm, blokada skoku)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D142TSE
Opony Schwalbe Smart Sam 29"x2.1"
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Altus FD-M371
Przerzutka tył Shimano Deore RD-M592 SGS Shadow
Hamulce przód Shimano BR-M396 (tarczowy hydrauliczny, tarcza 180mm)
Hamulce tył Shimano BR-M396 (tarczowy hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M396 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Altus SL-M370 3x9
Korby Shimano Altus FC-M351 44/32/22T
Suport Shimano BB-UN26
Łańcuch Shimano Deore CN-HG53
Kaseta / Wolnobieg Shimano Alivio CS-HG400 11-34T
Komponenty
Kierownica Kross Sport Components (aluminium, 720mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Kross Sport Components (aluminium, S - 80mm, M - 90mm, L - 100mm, XL - 110mm, wznios -7°)
Wspornik siodła Kross Sport Components (aluminium, S/M - 350mm, L/XL -400mm, 27.2mm)
Stery VP A41AC
Siodło Kross VL-1356
Chwyty Kross
Pedały FP-917N

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 17 19 21 23
st Długość rury podsiodłowej 432 483 534 584
tt Efektywna długość górnej rury 590 610 630 650
ht Długość główki ramy 110 120 130 140
sa Kąt rury podsiodłowej 72,5 72,5 72,5 72,5
ha Kąt główki ramy 70,5 70,5 70,5 70,5
cs Długość tylnych widełek 443 443 443 443
wb Baza kół 1085 1105 1125 1146
reach Reach 395 412 429 447
stack Stack 637 647 656 665
bbdrop BB Drop 63 63 63 63

Sprawdź podobne modele

3299 PLN
3299 PLN
2599 PLN
2599 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.