14,2
kg
11
biegów
27.5
cali
Wypróbuj na
Znajdź sprzedawcę

Moon to doskonale przyjęty przez rynek, zaawansowany technologicznie model do jazdy enduro. Dopracowana geometria, zawieszenie RVS o skoku 150 mm i koła 27,5” to tylko część jego zalet. Moon 3.0 został wyposażony w kompletne zawieszenie marki fox, z nowym factory 36 z przodu. Napęd sram X01 1x11 to esencja enduro. Niezawodne hamulce sram guide Ultimate są skuteczne w każdych warunkach. Doskonałą trakcję zapewniają koła DT SWISS ex 1501 Spline oraz opony Schwalbe Hans Dampf. Dzięki regulowanej sztycy podsiodłowej Rock Shox Reverb pokonanie nawet najbardziej stromego zjazdu będzie dziecinnie łatwe.

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite, Revo Virtual Suspension skok 150mm
waga 14,2 kg
Widelec Fox Performance 36 Float FIT4 (skok 160mm, QR15, Kashima, stożkowa rura sterowa)
Tylny amortyzator Fox Performance Fox Float X 3 PosLever 200x51mm
Koła
Piasta przód DT Swiss E 1900 SPLINE 15x100mm
Piasta tył DT Swiss E 1900 SPLINE 12x142mm
Opony Schwalbe Hans Dampf SnakeSkin 27.5"x2.35"
Obręcze DT Swiss E 1900 SPLINE Tubeless Ready
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył Sram X01 karbonowy wózek
Hamulce przód SRAM Guide RS (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 200mm)
Hamulce tył SRAM Guide RS (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 180mm)
Dźwignie hamulca Sram Guide RS (hydrauliczne)
Manetki SRAM X01 Trigger 1x11
Korby SRAM X1-1400 DM 32T
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM X1
Kaseta / Wolnobieg SRAM XG-1150 10-42T
Komponenty
Kierownica Easton Havoc (aluminium, 800mm, 35mm)
Wspornik kierownicy Easton Haven (aluminium, ahead, 50x35mm)
Wspornik siodła Rock Shox Reverb Stealth (30.9mm, S/M 390x125mm, L 440x150mm, XL480x170mm)
Stery VP A45AC3 Pół-zintegrowane
Siodło WTB Volt Race
Chwyty Gravity Mid Grip
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 16 17 18 20
st Długość rury podsiodłowej 410 440 470 500
tt Efektywna długość górnej rury 565 585 605 625
ht Długość główki ramy 100 110 120 135
sa Kąt rury podsiodłowej 74 74 74 74
ha Kąt główki ramy 65,6 65,6 65,6 65,6
cs Długość tylnych widełek 440 440 440 440
wb Baza kół 1122 1144 1165 1188
reach Reach 419 436 454 497
stack Stack 578 587 596 610
bbdrop BB Drop 5,5 5,5 5,5 5,5

Sprawdź podobne modele

10999 PLN
7999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

249.99 PLN
149.99 PLN
249.99 PLN
99.99 PLN
169.99 PLN
400.00 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.