Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite, Revo Virtual Suspension skok 150mm
waga 15,5 kg
Widelec X-Fusion Sweep RL2 Air (skok 160mm, QR15, stożkowa rura sterowa)
Tylny amortyzator RockShox Monarch R HVI 200x51mm
Koła
Piasta przód Modus JA176F 15x100mm
Piasta tył Modus JA252R 12x142mm
Opony Schwalbe Hans Dampf Performance 27.5"x2.35"
Obręcze WTB STP i29 27.5" Tubeless Ready
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył SRAM NX
Hamulce przód SRAM Level T (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 200mm)
Hamulce tył SRAM Level T (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 180mm)
Dźwignie hamulca SRAM Level T (hydrauliczne)
Manetki SRAM NX Trigger 1x11
Korby SRAM NX 32T
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM PC-1110
Kaseta / Wolnobieg SRAM PG-1130 11-42T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (alloy, 780mm, 35mm, rise 15mm)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (alloy, ahead, 45x35mm)
Wspornik siodła Kross Racing Components (alloy, 30,9mm, 350mm, offset 15mm)
Stery VP A45AC3 pół-zintegrowane
Siodło WTB Volt Sport
Chwyty Kross
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 16" 17" 18" 20"
st Długość rury podsiodłowej 410 440 470 500
tt Efektywna długość górnej rury 565 585 605 625
ht Długość główki ramy 100 110 120 135
sa Kąt rury podsiodłowej 74 74 74 74
ha Kąt główki ramy 65,6 65,6 65,6 65,6
cs Długość tylnych widełek 440 440 440 440
wb Baza kół 1122 1144 1165 1188
reach Reach 419 436 454 497
stack Stack 578 587 596 610
bbdrop BB Drop 5,5 5,5 5,5 5,5

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

14999 PLN
10999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

249.99 PLN
149.99 PLN
249.99 PLN
99.99 PLN
169.99 PLN
89.99 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Nowe zawieszenie Kross – Revo Virtual Suspension dzięki odpowiednio dobranym długościom i kątom nachylenia łączników działa niezależnie od napęd oraz posiada optymalne anty-sprężanie. W wyniku tego zawieszenie nie zapada się, gdy naciskamy na pedały, a jednocześnie reaguje na każdą, nawet najmniejszą nierówność terenu. Efekt ten został uzyskany także dzięki specjalnie opracowanej charakterystyce - w początkowej fazie ugięcia siły działające na damper są na tyle duże by zniwelować opory, jakie stawiają w nim uszczelki i hydrauliczne tłumienie.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.