SETO

2099 PLN
12,7
kg
24
biegów
28
cali

Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie kiedy produkt będzie ponownie dostępny, wpisz swój adres email w polu poniżej:

Należy wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Zamknij

Rozmiar:

Wybierz rozmiar

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite
waga 12,7 kg
Widelec Alu 28"
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D142DSE
Opony Schwalbe Spicer 28"x1,5"
Obręcze Kross Disc (Aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Altus FD-M310
Przerzutka tył Shimano Alivio RD-T4000 SGS
Hamulce przód Shimano BR-M355 (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Hamulce tył Shimano BR-M355 (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M355 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Acera SL-M360 8-biegów
Korby Shimano Acera FC-M311 48/38/28T
Suport
Łańcuch HV700 (8-speed)
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG41-8 11-32, 8 biegów
Komponenty
Kierownica Kross Urban Components (Aluminium, prosta, 620mm, 31,8mm)
Wspornik kierownicy Kross Urban Components (Aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Kross Urban Components (Aluminium, 27,2mm)
Stery Feimin H835B
Siodło Kross VL-3289
Chwyty Kross
Pedały VP-613

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 17 19 21 23
st Długość rury podsiodłowej 450 500 550 600
tt Efektywna długość górnej rury 569 589 605 620
ht Długość główki ramy 160 160 160 180
sa Kąt rury podsiodłowej 73, 0 73, 0 73, 0 73, 0
ha Kąt główki ramy 70, 5 70, 5 70, 5 70, 5
cs Długość tylnych widełek 445 445 445 445
wb Baza kół 1060 1079 1095 1111
reach Reach 388 408 424 433
stack Stack 591 591 591 610
bbdrop BB Drop 60, 0 60, 0 60, 0 60, 0

Sprawdź podobne modele

3099 PLN
1599 PLN
1599 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

119.99 PLN
369.99 PLN
59.99 PLN
109.99 PLN
52.99 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum