Serwis www.kross.pl używa cookies, aby zapewnić Tobie najlepszą możliwą obsługę na naszej stronie. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na stosowanie przez nas plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Produkt dodany do koszyka

Zaloguj

Soil 3.0

15999 PLN

KUP JUŻ TERAZ
533,30 PLN × 30 RAT 0%

Soil 3.0

15999 PLN

KUP JUŻ TERAZ
533,30 PLN × 30 RAT 0%


cali

Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie kiedy produkt będzie ponownie dostępny, wpisz swój adres email w polu poniżej:

Należy wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Zamknij

Rozmiar:

Wybierz rozmiar
Oblicz ratę w Banku BNP Paribas

SOIL to najnowszy rower Kross’a przeznaczony do agresywnej jazdy po trailach z ramą o skoku 130 mm. Zawieszenie, nowoczesne kąty ramy, koła DT Swiss m 1700 Spline, hamulce SRAM Giude RS oraz sztyca rock Shox Reverb Stealth to połączenie zapewniające niesamowitą wszechstronność roweru. Najwyższy model napędzany jest doskonałym osprzętem sram x01. Amortyzacja to nowości od FOXA: Factory 34 z powłoką Kashima z przodu i fox factory float z systemem Evol (i powłoką Kashima), które znacznie zwiększają czułość oraz precyzję zawieszenia z tyłu.

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite, Revo Virtual Suspension, skok 130mm
Widelec Fox Factory 34 FIT4 (skok 130mm, stożkowa rura sterowa; Kashima, QR15)
Tylny amortyzator Fox Factory Float LV EVOL Kashima
Koła
Piasta przód DT SWISS M 1700 SPLINE 15x100mm
Piasta tył DT SWISS M 1700 SPLINE 12x142mm (korpus XD)
Opony Shwalbe Nobby Nic Evo LiteSkin 27,5"-2,25 zwijana
Obręcze DT SWISS M 1700 SPLINE
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył SRAM X01
Hamulce przód Sram Guide RS (hydrauliczny, tarcza 180mm)
Hamulce tył Sram Guide RS (hydrauliczny, tarcza 180mm)
Dźwignie hamulca Sram Guide RS (hydrauliczne)
Manetki SRAM X01 Trigger
Korby SRAM X1 34T
Suport
Łańcuch SRAM X1
Kaseta / Wolnobieg SRAM XG-1175 10-42T
Komponenty
Kierownica Ritchey WCS Trail (Aluminium, niski wznios, 760mm 35mm)
Wspornik kierownicy Ritchey WCS Trail (Aluminium, ahead, 35mm)
Wspornik siodła Rock Shox Reverb Stealth 125mm (blokada z kierownicy, 30,9mm)
Stery VP A45AC3 pół- zintegrowane
Siodło WTB Volt Race
Chwyty Gravity Mid Grip
Pedały -

Geometria

   
S
M
L
XL
  Wzrost:
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 16 17 18.5 20
st Długość rury podsiodłowej 410 440 470 501
tt Efektywna długość górnej rury 565 590 615 625
ht Długość główki ramy 110 110 120 135
sa Kąt rury podsiodłowej 73/72 73/72 73/72 73/72
ha Kąt główki ramy 68/67 68/67 68/67 68/67
cs Długość tylnych widełek 435 435 435 435
wb Baza kół 1130 1155 1182 1209
reach Reach 409 434 456 477
stack Stack 568 568 577 591
bbdrop BB Drop 15/26 15/26 15/26 15/26

Sprawdź podobne modele

9999 PLN
6999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

249.99 PLN
249.99 PLN
99.99 PLN
169.99 PLN
99.99 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Nowe zawieszenie Kross – Revo Virtual Suspension dzięki odpowiednio dobranym długościom i kątom nachylenia łączników działa niezależnie od napęd oraz posiada optymalne anty-sprężanie. W wyniku tego zawieszenie nie zapada się, gdy naciskamy na pedały, a jednocześnie reaguje na każdą, nawet najmniejszą nierówność terenu. Efekt ten został uzyskany także dzięki specjalnie opracowanej charakterystyce - w początkowej fazie ugięcia siły działające na damper są na tyle duże by zniwelować opory, jakie stawiają w nim uszczelki i hydrauliczne tłumienie.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.