10,2
kg
16
biegów
28
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite
waga 10,2 kg
Widelec Aluminium 1-1/8"
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano Claris HB-2400
Piasta tył Shimano Claris FH-2400
Opony Schwalbe Lugano Kevlar Guard 700-25c; zwijana
Obręcze Alexrims AT470
Napęd
Przerzutka przód Shimano Claris FD-2400
Przerzutka tył Shimano Claris FD-2400-GS
Hamulce przód Shimano Claris BR-2400
Hamulce tył Shimano Claris BR-2400
Dźwignie hamulca Shimano Claris ST-2400
Manetki Shimano Claris ST-2400
Korby Shimano Claris FC-2400 50/34T
Suport
Łańcuch Shimano CN-HG40
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG50-8 11-28T
Komponenty
Kierownica Kross Sport Components (Aluminium; 420-440; wysięg: 84mm; wysokość: 131mm; 31,8mm)
Wspornik kierownicy Kross Sport Components (Aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Kross Sport Components (Aluminium, 27,2mm)
Stery FSA NO.11AGY 1-1/8"
Siodło Kross
Chwyty Velo Velvet
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 50/54 53/56 56/57,5 59/59
st Długość rury podsiodłowej 500 530 560 590
tt Efektywna długość górnej rury 541,3 557,1 573,6 584,6
ht Długość główki ramy 160 175 195 205
sa Kąt rury podsiodłowej 74 73,5 73 73
ha Kąt główki ramy 72 72,5 73 73
cs Długość tylnych widełek 409 409 409 409
wb Baza kół 992 998 1004 1015
reach Reach 380,8 386,6 391,2 399,2
stack Stack 559,7 575,7 596,6 606,2
bbdrop BB Drop 68 68 68 68

Sprawdź podobne modele

3199 PLN
3199 PLN
2199 PLN
1999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

349.98 PLN
149.99 PLN
199.99 PLN
199.99 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.