Lea R4

1899 PLN
15,3
kg
24
biegi
27.5
cali

Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie kiedy produkt będzie ponownie dostępny, wpisz swój adres email w polu poniżej:

Należy wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Zamknij

Rozmiar:

Wybierz rozmiar

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Performance Women Geometry
waga 15,3 kg
Widelec SR Suntour XCT HLO (skok 100mm)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D041DSE
Opony Rubena Ocelot 27,5"x2,1"
Obręcze Kross Disc (Aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Tourney FD-TX800
Przerzutka tył Shimano Alivio RD-M4000 SGS Shadow
Hamulce przód Tektro Disc Aquila (mechaniczny, tarcza 160mm)
Hamulce tył Tektro Disc Aquila (mechaniczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano Tourney ST-EF51-A
Manetki Shimano Tourney ST-EF51-A, 8 biegów
Korby SR Suntour XCC 42/32/22T
Suport
Łańcuch YBN S8
Kaseta / Wolnobieg Shimano Acera CS-HG41-8 11-32T
Komponenty
Kierownica Kross Active Components (Aluminium, niski wznios, 660mm, 31,8mm)
Wspornik kierownicy Kross Active Components (Aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Kross Active Components (Aluminium, 27,2mm)
Stery Feimin H835B
Siodło Kross
Chwyty Kross
Pedały Aluminium/Nylon

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
XS
S
M
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 15 17 19
st Długość rury podsiodłowej 381 432 483
tt Efektywna długość górnej rury 545 560 575
ht Długość główki ramy 125 135 145
sa Kąt rury podsiodłowej 72, 5 72, 5 72, 5
ha Kąt główki ramy 70, 0 70, 0 70, 0
cs Długość tylnych widełek 430 430 430
wb Baza kół 1030 1046 1060
reach Reach 374 375 382
stack Stack 609 618 628
bbdrop BB Drop 35, 0 35, 0 35, 0

Sprawdź podobne modele

2300 PLN
1700 PLN
1550 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

67.99 PLN
59.99 PLN
59.99 PLN

Technologia

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum