14,6
kg
11
biegów
27.5
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite, Revo Virtual Suspension, skok 150mm
waga 14,6 kg
Widelec RockShox Pike RC Solo Air (skok 160mm, Taperowana główka, QR15mm)
Tylny amortyzator RockShox Monarch Plus RC3
Koła
Piasta przód DT Swiss E 1900 SPLINE 15x100mm
Piasta tył DT Swiss E 1900 SPLINE 12x142mm (korpus XD)
Opony Schwalbe Hans Dampf SnakeSkin 27,5"x2,35"
Obręcze DT Swiss E 1900 SPLINE TR
Napęd
Przerzutka przód
Przerzutka tył SRAM GX1
Hamulce przód Sram Guide RS (hydrauliczny, tarcza 200mm)
Hamulce tył Sram Guide RS (hydrauliczny, tarcza 180mm)
Dźwignie hamulca Sram Guide RS (hydrauliczne)
Manetki SRAM GX11 Trigger
Korby SRAM GX1400 32T
Suport
Łańcuch SRAM PC-1130
Kaseta / Wolnobieg SRAM XG-1150 10-42T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (Aluminium, niski wznios 780 35mm)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (Aluminium, ahead, 35mm)
Wspornik siodła Rock Shox Reverb Stealth 125mm (blokada z kierownicy, 30,9mm)
Stery VP A45AC3 pół- zintegrowane
Siodło WTB Volt Race
Chwyty Gravity Mid Grip
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 16 17 18 20
st Długość rury podsiodłowej 410 440 470 500
tt Efektywna długość górnej rury 565 585 605 625
ht Długość główki ramy 100 110 120 135
sa Kąt rury podsiodłowej 74, 0 74, 0 74, 0 74, 0
ha Kąt główki ramy 65, 5 65, 5 65, 5 65, 5
cs Długość tylnych widełek 440 440 440 440
wb Baza kół 1165 1187 1209 1231
reach Reach 418 436 453 470
stack Stack 578 587 596 610
bbdrop BB Drop 5, 7 5, 7 5, 7 5, 7

Sprawdź podobne modele

16999 PLN
7999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

249.99 PLN
149.99 PLN
249.99 PLN
99.99 PLN
169.99 PLN
400.00 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Zawieszenie przeznaczone do enduro i jazdy po ciężkich szlakach. Rvs ze skokiem 150 mm ma ogólną charakterystykę progresywną, jednak początek ugięcia, pierwsze15%, jest mocno degresywne. Dzięki temu jest ono bardzo czułe w pierwszej fazie skoku i ma znakomitą trakcję.
Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Nowe zawieszenie Kross – Revo Virtual Suspension dzięki odpowiednio dobranym długościom i kątom nachylenia łączników działa niezależnie od napęd oraz posiada optymalne anty-sprężanie. W wyniku tego zawieszenie nie zapada się, gdy naciskamy na pedały, a jednocześnie reaguje na każdą, nawet najmniejszą nierówność terenu. Efekt ten został uzyskany także dzięki specjalnie opracowanej charakterystyce - w początkowej fazie ugięcia siły działające na damper są na tyle duże by zniwelować opory, jakie stawiają w nim uszczelki i hydrauliczne tłumienie.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.