Serwis www.kross.pl używa cookies, aby zapewnić Tobie najlepszą możliwą obsługę na naszej stronie. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na stosowanie przez nas plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Produkt dodany do koszyka

Zaloguj

Level B11

12499 PLN

KUP JUŻ TERAZ
416,63 PLN × 30 RAT 0%

Level B11

12499 PLN

KUP JUŻ TERAZ
416,63 PLN × 30 RAT 0%

9,8
kg
20
biegów

cali

Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie kiedy produkt będzie ponownie dostępny, wpisz swój adres email w polu poniżej:

Należy wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Zamknij

Rozmiar:

Wybierz rozmiar
Oblicz ratę w Banku BNP Paribas
LEVEL B11 jest budżetową wersją modelu B+, zachowującą jego najlepsze cechy. Poszerzona rura podsiodłowa oraz suport w systemie pressfit pozwoliły zwiększyć sztywność węzła suportu, oznacza to więcej energii przekazywanej na napęd. Tylny trójkąt został skrócony, dzięki czemu rower jest niezwykle zwrotny. Nowym elementem jest również tylna oś w rozmiarze 12x142mm, co znacząco zwiększa jego sztywność. LEVEL B11 został wyposażony w amortyzator Fox 32 Float z blokadą w manetce. Za napęd oraz hamowanie odpowiadają komponenty z logo SRAM z grupy X0. Na koła DT Swiss XR1501 Spline załozono opony Schwalbe Rocket Ron.

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Carbon SL
waga 9,83 kg (rozmiar M) kg
Widelec Fox 32 Float Remote CTD FIT (skok 100m, blokada w manetce, Tapered, oś ø15mm)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód DT SWISS XR1501 SPLINE (oś ø15mm)
Piasta tył DT SWISS XR1501 SPLINE (oś 12x142mm)
Opony Schwalbe Rocket Ron Evo Folding 29"x2.1"
Obręcze DT SWISS XR1501 SPLINE
Napęd
Przerzutka przód SRAM X0 Direct Mount
Przerzutka tył SRAM X0 Carbon
Hamulce przód SRAM X0 (hydrauliczny, tarcza 180mm)
Hamulce tył SRAM X0 (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca SRAM X0
Manetki SRAM X9 Trigger
Korby SRAM S2210 Carbon 39/26T
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM PC 1071
Kaseta / Wolnobieg SRAM PG-1070 11-36T
Komponenty
Kierownica Easton EC70 (carbon, prosta 720, 31,8 mm)
Wspornik kierownicy Easton EA70 (aluminiowe, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Easton EC70 ZERO (carbon, 31,6mm)
Stery VP A45AC2 pół-zintegrowane
Siodło Fi'zi:k Tundra 2 Manganese
Chwyty KROSS Foam Grip
Pedały Aluminiowe VP-519A

Geometria

   
S
M
L
  Wzrost:
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 17 19 21
st Długość rury podsiodłowej 430 480 540
tt Efektywna długość górnej rury 590 610 640
ht Długość główki ramy 110 120 140
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73 73
ha Kąt główki ramy 70 71 71,5
cs Długość tylnych widełek 439 439 439
wb Baza kół 1084 1094 1118
reach Reach
stack Stack
bbdrop BB Drop

Sprawdź podobne modele

19999 PLN
9499 PLN
5999 PLN

Technologia

Nasz topowy model do kolarstwa górskiego wykonany jest z materiału Carbon SL. Jego unikalna cecha to ułożenie włókien węglowych w ściśle określony sposób aby cała konstrukcja odznaczała się wyjątkową sztywnością boczną przy jednoczesnym pochłanianiu drgań. Takie rozwiązanie pozwala na maksymalne przekładanie sił napędowych na tylne koło zachowując przy tym niezbędne właściwości tłumiące.
Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.