Serwis www.kross.pl używa cookies, aby zapewnić Tobie najlepszą możliwą obsługę na naszej stronie. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na stosowanie przez nas plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Produkt dodany do koszyka

Zaloguj

Level B+

19999 PLN

KUP JUŻ TERAZ
666,63 PLN × 30 RAT 0%

Level B+

19999 PLN

KUP JUŻ TERAZ
666,63 PLN × 30 RAT 0%

9,2
kg
20
biegów

cali

Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie kiedy produkt będzie ponownie dostępny, wpisz swój adres email w polu poniżej:

Należy wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Zamknij

Rozmiar:

Wybierz rozmiar
Oblicz ratę w Banku BNP Paribas

KROSS LEVEL B+ to najwyższy z modeli w naszej kolekcji 29”. Poszerzona rura podsiodłowa oraz suport w systemie pressfit pozwoliły zwiększyć sztywność węzła suportu, oznacza to więcej energii przekazywanej na napęd. Tylny trójkąt został skrócony, dzięki czemu rower jest niezwykle zwrotny. Nowym elementem jest również tylna oś w rozmiarze 12x142mm, co znacząco zwiększa sztywność roweru. LEVEL B+ został wyposażony w amortyzator Rock Shox Sid XX oraz komponenty SRAM z najwyższej grupy XX. Na koła DT Swiss XRC 1250 Spline zostały założone opony Schwalbe Rocket Ron.

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Carbon SL
waga 9,27 kg (rozmiar M) kg
Widelec Rock Shox SID XX WC Tapered Carbon (skok 100m, blokada, oś ø15mm)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód DT SWISS XRC 1250 SPLINE (oś ø15mm)
Piasta tył DT SWISS XRC 1250 SPLINE (oś 12x142mm)
Opony Schwalbe Rocket Ron Evo Folding 29"x2.1"
Obręcze DT SWISS XRC 1250 SPLINE karbon
Napęd
Przerzutka przód SRAM XX Direct Mount
Przerzutka tył SRAM XX Carbon
Hamulce przód SRAM XX (hydrauliczny, tarcza 180mm)
Hamulce tył SRAM XX (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca SRAM XX
Manetki SRAM XX Grip Shift
Korby SRAM XX 39/26T
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM PC 1091R
Kaseta / Wolnobieg SRAM XX XG-1099 11-36T
Komponenty
Kierownica Easton EC70 (carbon, prosta 720, 31,8 mm)
Wspornik kierownicy Easton EC90 SL (carbon, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Easton EC90 Zero (carbon, 31,6mm)
Stery VP-A45AC2 pół-zintegrowane
Siodło Fi'zi:k Tundra 2 Braided
Chwyty KROSS Foam Grip
Pedały -

Geometria

   
XL
S
M
L
  Wzrost:
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 17 19 21
st Długość rury podsiodłowej 430 480 540
tt Efektywna długość górnej rury 590 610 640
ht Długość główki ramy 110 120 140
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73 73
ha Kąt główki ramy 70 71 71,5
cs Długość tylnych widełek 439 439 439
wb Baza kół 1084 1094 1118
reach Reach
stack Stack
bbdrop BB Drop

Sprawdź podobne modele

12499 PLN
9499 PLN

Technologia

Nasz topowy model do kolarstwa górskiego wykonany jest z materiału Carbon SL. Jego unikalna cecha to ułożenie włókien węglowych w ściśle określony sposób aby cała konstrukcja odznaczała się wyjątkową sztywnością boczną przy jednoczesnym pochłanianiu drgań. Takie rozwiązanie pozwala na maksymalne przekładanie sił napędowych na tylne koło zachowując przy tym niezbędne właściwości tłumiące.
Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.