Serwis www.kross.pl używa cookies, aby zapewnić Tobie najlepszą możliwą obsługę na naszej stronie. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na stosowanie przez nas plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Produkt dodany do koszyka

Zaloguj

Level R+

19999 PLN

KUP JUŻ TERAZ
666,63 PLN × 30 RAT 0%

Level R+

19999 PLN

KUP JUŻ TERAZ
666,63 PLN × 30 RAT 0%

20
biegów

cali

Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie kiedy produkt będzie ponownie dostępny, wpisz swój adres email w polu poniżej:

Należy wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Zamknij

Rozmiar:

Wybierz rozmiar
Oblicz ratę w Banku BNP Paribas

LEVEL R + to najwyższy model w naszej kolekcji rowerów opartych na kołach 27.5” łączących w sobie najlepsze cechy kół w rozmiarach 29” oraz 26”. Rama została wykonana z włókien węglowych - Carbon SL, zapewniających wysoką sztywność oraz odpowiednie tłumienie nierówności. Główka Tapered gwarantuje większą wytrzymałość, co wpływa na lepsze prowadzenie roweru. Jest to perfekcyjne rozwiązanie na szybkie, techniczne i kręte trasy cross country. Mocowanie przedniej przerzutki w systemie Direct Mount poprawia jej pracę. Wewnętrzne prowadzenie kabli przedłuża ich żywotność, jednocześnie podkreślając sportowy charakter roweru. LEVEL R + został wyposażony w amortyzator Rock Shox Sid XX, napęd i hamulce SRAM XX, karbonowe komponenty Easton oraz koła DT Swiss XRC 1250.

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Carbon SL
Widelec Rock Shox SID XX Tapered (skok 100mm, blokada w manetce)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód DT SWISS XRC 1250 SPLINE
Piasta tył DT SWISS XRC 1250 SPLINE
Opony Schwalbe Rocket Ron Evo 27,5"x2.1"
Obręcze DT SWISS XRC 1250 SPLINE karbon
Napęd
Przerzutka przód SRAM XX Direct Mount
Przerzutka tył SRAM XX Carbon
Hamulce przód SRAM XX (hydrauliczny, tarcza 160mm - XS, S, M, 180mm - L)
Hamulce tył SRAM XX (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca SRAM XX
Manetki SRAM XX Grip Shift
Korby SRAM XX 39/26T
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM PC 1091R
Kaseta / Wolnobieg SRAM XX XG-1099 11-36T
Komponenty
Kierownica Easton EC70 (Carbon, prosta 720, 31,8 mm)
Wspornik kierownicy Easton EC90 SL (carbon, 31,8mm)
Wspornik siodła Easton EC90 Zero (Carbon, 31,6mm)
Stery VP-A45AC2 pół-zintegrowane
Siodło Fi'zi:k Tundra 2 Braided
Chwyty KROSS Foam Grip
Pedały -

Geometria

   
XS
S
M
L
  Wzrost:
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 15,7 17,3 19,3 20,9
st Długość rury podsiodłowej 400 440 490 530
tt Efektywna długość górnej rury 556 578 595 605
ht Długość główki ramy 100 110 130 150
sa Kąt rury podsiodłowej 74 74 74 74
ha Kąt główki ramy 70 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 428 428 428 428
wb Baza kół 1052 1077 1094 1105
reach Reach
stack Stack
bbdrop BB Drop

Sprawdź podobne modele

9999 PLN
6499 PLN

Technologia

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Nasz topowy model do kolarstwa górskiego wykonany jest z materiału Carbon SL. Jego unikalna cecha to ułożenie włókien węglowych w ściśle określony sposób aby cała konstrukcja odznaczała się wyjątkową sztywnością boczną przy jednoczesnym pochłanianiu drgań. Takie rozwiązanie pozwala na maksymalne przekładanie sił napędowych na tylne koło zachowując przy tym niezbędne właściwości tłumiące.
Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.