13
kg
24
biegów
Znajdź sprzedawcę
LEA F4 to rower przeznaczony dla kobiet lubiących spokojne niedzielne przejażdżki. Zastosowanie lekkiego stopu Aluminium Performance oraz hydroformingu pozwoliło obniżyć wagę ramy. Specjalnie dobrana do kobiecych potrzeb geometria roweru, pozwala pokonywać długie dystanse i czuć się na nim swobodnie. Rower wyposażyliśmy w amortyzator Suntour, 24-biegowy napęd Shimano, lekkie hamulce V-brake oraz komponenty KROSS.

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Performance Women Geometry
waga 13 kg
Widelec SR Suntour XCT (skok 100mm)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech 751DSE 32H
Piasta tył Joy Tech 802DSE 32H
Opony 26"x2,0"
Obręcze Mach ER-10
Napęd
Przerzutka przód Shimano Tourney TX50
Przerzutka tył Shimano Acera M360
Hamulce przód KROSS V-brake
Hamulce tył KROSS V-brake
Dźwignie hamulca Shimano Tourney ST-EF51-A
Manetki Shimano Tourney ST-EF51-A, 8 biegów
Korby SR Suntour XCC 42/32/22T
Suport SR Suntour
Łańcuch KMC Z72
Kaseta / Wolnobieg Shimano HG41-8 11-32T
Komponenty
Kierownica KROSS (Aluminium, niski wznios, 620mm, 31,8mm)
Wspornik kierownicy KROSS (Aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła KROSS (Aluminium, 27,2mm)
Stery Feimin H835B
Siodło Selle Royal Mach Custom
Chwyty Herrmans Primergo
Pedały Aluminiowe/Nylon

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
XXS
XS
S
M
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 13 15 17 19
st Długość rury podsiodłowej 330 381 432 483
tt Efektywna długość górnej rury 530 545 560 575
ht Długość główki ramy 115 125 135 145
sa Kąt rury podsiodłowej 72,5 72,5 72,5 72,5
ha Kąt główki ramy 70 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 430 430 430 430
wb Baza kół 1015 1030 1046 1060
reach Reach
stack Stack
bbdrop BB Drop

Sprawdź podobne modele

1999 PLN
1899 PLN
1399 PLN
1199 PLN

Technologia

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Przewody pokryte od wewnątrz smarem silikonowym gwarantującym perfekcyjną zmianę biegów w każdych warunkach.