13
kg
24
biegów
Znajdź sprzedawcę
LEA BF2 to jedna z dwóch naszych propozycji rowerów z kołami 29”. Dzięki zastosowaniu lekkiego stopu Aluminium Lite, hydroformingu oraz szlifowania spawów rama jest wyjątkowo lekka. Specjalnie dobrana do kobiecych potrzeb geometria roweru, pozwala pokonywać długie dystanse i czuć się na nim swobodnie. Rower wyposażyliśmy w amortyzator firmy RST, osprzęt Shimano, lekkie hamulce V-brake oraz komponenty KROSS Sport.

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite Women Geometry
waga 13 kg
Widelec RST Blaze RL (skok 100mm, Remote)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech 751DSE 32H
Piasta tył Joy Tech 802DSE 32H
Opony Schwalbe Smart Sam 29"x2,1"
Obręcze KROSS V-brake (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano M190
Przerzutka tył Shimano Acera M390
Hamulce przód Tektro V-brake
Hamulce tył Tektro V-brake
Dźwignie hamulca Avid Fr 5
Manetki Shimano Altus M310, 8 biegów
Korby Shimano M171 42/34/24T
Suport SR Suntour
Łańcuch Shimano HG40
Kaseta / Wolnobieg Shimano Altus HG41-8 11-34T
Komponenty
Kierownica KROSS Sport Components (aliminium, prosta 640-680, 31,8mm)
Wspornik kierownicy KROSS Sport Components (aliminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła KROSS Sport Components (Aluminium, 27,2mm)
Stery Feimin H835B
Siodło Selle Royal Seta Female Custom
Chwyty Herrmans
Pedały Aluminiowe/Nylon

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
XS
S
M
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 15 17 19
st Długość rury podsiodłowej 382 432 483
tt Efektywna długość górnej rury 560 580 600
ht Długość główki ramy 100 110 120
sa Kąt rury podsiodłowej 72,5 72,5 72,5
ha Kąt główki ramy 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 443 443 443
wb Baza kół 1060 1080 1101
reach Reach
stack Stack
bbdrop BB Drop

Sprawdź podobne modele

2499 PLN
2299 PLN
1899 PLN
1599 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.