Serwis www.kross.pl używa cookies, aby zapewnić Tobie najlepszą możliwą obsługę na naszej stronie. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na stosowanie przez nas plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Produkt dodany do koszyka

Zaloguj

100 dni na zwrot

Chcesz dokonać zwrotu
zakupionego produktu?

Zwrotu możesz dokonać w terminie 100 dni od momentu odebrania zamówienia

Czy posiadasz konto w platformie my.kross?

Czy zwracany produkt odebrałeś w autoryzowanym punkcie sprzedaży KROSS?

Ważne informacje!

!

Jeśli korzystasz z opakowania, w którym otrzymałeś zamówienie – usuń starą etykietę nadawczą.

!

Jeśli zwracasz więcej niż jeden produkt możesz umieścić je w jednym opakowaniu zbiorczym.

Jeśli wysyłasz więcej niż jedną paczkę, do każdej z nich dołącz osobny formularz zwrotu.

!

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!

!

Środki zostaną zwrócone na konto bankowe, jakie wskażesz w formularzu zwrotów.

Często zadawane pytania

1. Kiedy otrzymam zwrot środków?
2. Czy zwrot może zostać odrzucony?
3. Czy zwrot jest darmowy?
4.Czy mogę wymienić produkt?
5. Co oznacza, że ponoszę odpowiedzialność odszkodowawczą?
6. Co w przypadku gdy kupiłem rower na raty?

Masz pytania dotyczące Twojego zwrotu?
Zapraszamy do kontaktu na zwroty@kross.pl