Service www.kross.pl uses cookies to provide You with the best support on our website. By continuing to view it, you agree to our use of cookies. More information can be found in our Polityce Prywatności.

Einloggen

Sklep internetowy

Jak mam założyć konto w sklepie internetowym ?
Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?
Jakie sposoby dostawy oferuje sklep internetowy www.kross.pl?
Czy potrzebuję dodatkowego oprogramowania, aby korzystać ze sklepu internetowego?
Czy mogę dokonać zmian lub uzupełnić dane teleadresowe podane w trakcie rejestracji?
Czy możliwe jest złożenie zamówienia bez posiadania konta?
W jaki sposób otrzymuję informacje dotyczące realizacji zamówienia?
Czy mogę zmodyfikować lub anulować zamówienie?
Czy mogę zapłacić kartą kurierowi za doręczone zamówienie?
Czy mogę zapłacić gotówką w paczkomacie za otrzymane zamówienie Kross?
Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonego, niewłaściwego modelu lub niepełnej przesyłki?
Czy mogę zamówić towar z wysyłką za granicę?
W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?
Jak długo będę czekał na zwrot pieniędzy?
Czy mogę wymienić zamówiony towar?
Co zrobić, jeżeli nie pamiętam hasła do swojego konta?
Jakie sposoby płatności oferuje sklep internetowy www.kross.pl?
Czy mogę zamówić rower w sklepie internetowym www.kross.pl, ale zapłacić w Punkcie Odbioru?
Jaki jest koszt dostawy zamówień?
Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Jak długo zamówiony rower będzie czekać w Punkcie Odbioru?
Jak mogę zwrócić swoje zamówienie?
W jakim czasie mogę zwrócić zamówienie?
Gdzie znajdę formularz zwrotu towaru?
Czy mogę zarezerwować rower?
Czy mogę kupić rowery z poprzednich kolekcji?
Jak mogę kupić części do mojego roweru, jeśli nie ma ich w ofercie sklepu internetowego?
Czy mogę złożyć zamówienie na rower o indywidualnie ustalonej specyfikacji?

Service

Mechanische Akademie
Jak często powinienem wymieniać klocki w hamulcach typu v-brake?
Czy posiadając rower Kross na gwarancji mogę wymieniać amortyzator nie tracąc jej?
Chcę złożyć reklamację na ramę Kross. Jak długo będę musiał czekać na rozpatrzenie mojego roszczenia i ewentualną wymianę ramy?
Czy jest duża różnica w działaniu hamulców tarczowych i v-brake? Warto dopłacać za hamulce tarczowe?
Jakie ciśnienie powinienem mieć w oponach w rowerze?
Chciałbym zamontować do swojego roweru Kross szerszą oponę i nie wiem na jaką szerokość mogę sobie pozwolić.
W jaki sposób najlepiej czyścić i konserwować rower?
Czy KROSS może wymienić komponenty w nowym rowerze?
Czy mogę oddać rower do innego serwisu niż ten, w którym go zakupiłem?
W amortyzatorze słychać stuki, co mam zrobić?
Czy sprzedawane rowery są wyregulowane?
Czy mogę złożyć zamówienie na rower o indywidualnie ustalonej specyfikacji?
Jaki jest koszt przeglądu roweru?

Doradztwo produktowe

Co oznacza litera „D”, która pojawia się przy niektórych rozmiarach rowerów?
Jak mogę dobrać odpowiedni rozmiar ramy?
Na czym polega ubezpieczenie B(ik)e Safe?
Gdzie mogę ubezpieczyć rower w ramach B(ike) Safe?
Jaka jest dopuszczalna masa rowerzysty?

Gwarancja

Kupiłem rower przez internet, czy obowiązuje mnie gwarancja?
Czy jako użytkownik muszę dopełnić jakichś czynności aby 24 miesięczna gwarancja była ważna?
Dlaczego numer w oświadczeniu gwarancyjnym nie zgadza się z wygrawerowanymi oznaczeniami?
Czy mogę oznaczyć rower na Policji bez utraty gwarancji na ramę?
Jak mogę przedłużyć gwarancję na ramę?
Dlaczego nie mogę przedłużyć gwarancji na ramę?
Jak mogę złożyć reklamację z tytułu gwarancji?