13,6
20
29
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Rama Aluminium UltraLite
Rozmiar ramy S, M, L, XL
Widelec Rock Shox XC 30 Coil (skok 100mm, Poplock)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D142DSE
Opony Schwalbe Rapid Rob PP 29"x2,1"
Obręcze WTB Speed Disc i19 29"
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FD-M616-10 Direct Mount
Przerzutka tył Shimano SLX RD-M670 SGS Shadow
Hamulce przód Avid DB1 (hydrauliczne, tarcza 180mm)
Hamulce tył Avid DB1 (hydrauliczne, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Avid DB1 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M610, 10 biegów
Korby Shimano Deore FC-M615 2-Piece 38/24T
Suport Shimano Press Fit SM-BB71
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore CS-HG50-10 11-36T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (aluminium, płaska 680/700, 31,8mm)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (aluminium, ahead, wznios -17; 31,8mm)
Wspornik siodła Kross Racing Components (aluminium, 27,2mm)
Stery VP A45ACS1 pół-zintegrowane
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross piankowe
Pedały Aluminium VP-519A

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21"
st Długość rury podsiodłowej 432 483 533
tt Efektywna długość górnej rury 600 620 640
ht Długość główki ramy 100 110 120
sa Kąt rury podsiodłowe 73.5 73.5 73.5
ha Kąt główki ramy 71.5 71.5 71.5
cs Długość tylnych widełek 438 438 438
wb Baza kół 1094 1116 1131
reach Reach 426 443 460
stack Stack 624 633 643
bbdrop BB Drop 63 63 63

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

5999 PLN
4499 PLN
3499 PLN
2799 PLN

Technologia

Aluminium Ultralight

Topowe ramy aluminiowe stosowane w rowerach kategorii race (po za rowerami szosowymi), są wykonane z nowego stopu aluminium 6069T6. Dzięki technologiom przejętym z węglowych konstrukcji, a także dzięki samym właściwościom stopu, ramy wykonane z aluminium ultralight zostały „odchudzone”, zyskały na sztywności, mają większą odporność na rozciąganie oraz wyższą granicę plastyczności.

Direct mount

Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.

Hydro-F Tube

Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.

Inner Cable Route

Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.

Post Mount

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.

T-Seat Tube

Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.