15,1
27
29

Specyfikacja

Rama
Rama Aluminium Lite
Rozmiar ramy S, M, L, XL
Widelec Suntour XCM RL (skok 100mm, blokada w manetce)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D142DSE
Opony Schwalbe Smart Sam 29"x2,1"
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Altus FD-M371
Przerzutka tył Shimano Alivio RD-M4000 SGS Shadow
Hamulce przód Shimano BR-M355 (hydrauliczne, tarcza 180mm)
Hamulce tył Shimano BR-M355 (hydrauliczne, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M355 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Altus SL-M370, 9 biegów
Korby SR Suntour XCM 44/32/22T
Suport SR Suntour
Łańcuch Shimano CN-HG53
Kaseta / Wolnobieg Shimano Alivio CS-HG300-9 11-34T
Komponenty
Kierownica Kross Sport Components (aluminium, prosta 680/700, 31,8mm)
Wspornik kierownicy Kross Sport Components (aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Kross Sport Components (aluminium, 27,2mm)
Stery Feimin H835B
Siodło Kross VL-1353
Chwyty Kross
Pedały aluminium/nylon

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21" 23"
st Długość rury podsiodłowej 432 483 534 584
tt Efektywna długość górnej rury 590 610 630 650
ht Długość główki ramy 110 120 130 140
sa Kąt rury podsiodłowe 74.3 74.3 74.3 74.3
ha Kąt główki ramy 70.5 70.5 70.5 70.5
cs Długość tylnych widełek 443 443 443 443
wb Baza kół 1084 1105 1125 1145
reach Reach 395 412 429 446
stack Stack 637 646 655 665
bbdrop BB Drop 63 63 63 63

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

3499 PLN
2799 PLN
2099 PLN

Technologia

Aluminium Lite

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.

Disc brakes

Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

Hydro-F Tube

Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.

RHS System

Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum

Smooth welding

Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.