9,7
11
29
Znajdź sprzedawcę
ZRÓB SOBIE WAKACJE BEZ RAT! SZCZEGÓŁY

Specyfikacja

Rama
Rama Carbon SL
Rozmiar ramy S, M, L
Widelec Rock Shox SID XX (skok 100mm, blokada, Tapered, QR15)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód DT SWiSS XR 1501 SPLINE 29 QR15
Piasta tył DT SWiSS XR 1501 SPLINE 29 12x142mm
Opony Schwalbe Rocket Ron Evo 29"x2.1"
Obręcze DT SWiSS XR 1501 SPLINE 29 Alu
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył SRAM X01 Carbon
Hamulce przód SRAM X0 (hydrauliczne, tarcza 180mm)
Hamulce tył SRAM X0 (hydrauliczne, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca SRAM X0 (hydrauliczne)
Manetki SRAM X01 Trigger
Korby SRAM X1 34T
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM X1
Kaseta / Wolnobieg SRAM XG-1180 10-42T
Komponenty
Kierownica Easton EC70 (carbon, prosta 720, 31,8 mm)
Wspornik kierownicy Easton EA90 (aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Easton EC70 Zero (carbon, 31,6mm)
Stery VP-A45AC2 pół-zintegrowane
Siodło Fi'zi:k Tundra M1 Carbon
Chwyty Kross piankowe
Pedały Nie zawiera

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21"
st Długość rury podsiodłowej 430 480 540
tt Efektywna długość górnej rury 590 610 640
ht Długość główki ramy 110 120 140
sa Kąt rury podsiodłowe 73 73 73
ha Kąt główki ramy 70 71 71.5
cs Długość tylnych widełek 439 439 439
wb Baza kół 1084 1094 1118
reach Reach 403 419 442
stack Stack 611 624 646
bbdrop BB Drop 62 62 62

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

Level B+
2015
19 999,00 PLN
15 999,00 PLN
8999 PLN
Level B11
2015
10 999,00 PLN
7 999,00 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
69.99 PLN
79.99 PLN
149.90 PLN

Technologia

Carbon SL

Nasz topowy model do kolarstwa górskiego wykonany jest z materiału Carbon SL. Jego unikalna cecha to ułożenie włókien węglowych w ściśle określony sposób aby cała konstrukcja odznaczała się wyjątkową sztywnością boczną przy jednoczesnym pochłanianiu drgań. Takie rozwiązanie pozwala na maksymalne przekładanie sił napędowych na tylne koło zachowując przy tym niezbędne właściwości tłumiące.

Direct mount

Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.

Inner Cable Route

Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.

Post Mount

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.

T-Seat Tube

Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.

Thru Axle 12x142

Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.