13,3
20
27.5
Znajdź sprzedawcę
ZRÓB SOBIE WAKACJE BEZ RAT! SZCZEGÓŁY

Specyfikacja

Rama
Rama Aluminium UltraLite
Rozmiar ramy S, M, L, XL
Widelec Rock Shox XC 32 TK Solo Air (skok 100mm, Poplock, Tapered)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano HB-M475
Piasta tył Shimano FH-M475
Opony Schwalbe Rocket Ron Performance 27,5"x2,25"
Obręcze WTB Speed Disc i19 27,5"
Napęd
Przerzutka przód SRAM X7 High Direct Mount
Przerzutka tył SRAM X9 długi wózek
Hamulce przód Avid DB3 (hydrauliczne, tarcza 160mm-S, M, 180mm-L, XL)
Hamulce tył Avid DB3 (hydrauliczne, rotor 160mm)
Dźwignie hamulca Avid DB3 (hydrauliczne)
Manetki SRAM X5 Trigger 10 biegów
Korby SRAM S1000 39/26T
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM PC 1031
Kaseta / Wolnobieg SRAM PG-1030 11-36T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (aluminium, prosta 680mm-S, 700mm-M,L,XL 31,8mm)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Kross Racing Components (aluminium, 27,2mm)
Stery VP A45AC3 pół-zintegrowane
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross piankowe
Pedały Aluminium VP-519A

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21" 23"
st Długość rury podsiodłowej 432 483 534 585
tt Efektywna długość górnej rury 594 613 632 651
ht Długość główki ramy 115 125 135 145
sa Kąt rury podsiodłowe 73.5 73.5 73.5 73.5
ha Kąt główki ramy 71 71 71 71
cs Długość tylnych widełek 425 425 425 425
wb Baza kół 1079 1098 1118 1137
reach Reach 415 432 448 464
stack Stack 602 612 621 631
bbdrop BB Drop 45 45 45 45

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

Level R10
2015
8 999,00 PLN
6 999,00 PLN
5999 PLN
3999 PLN
3499 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
69.99 PLN
79.99 PLN
149.90 PLN

Technologia

Aluminium Ultralight

Topowe ramy aluminiowe stosowane w rowerach kategorii race (po za rowerami szosowymi), są wykonane z nowego stopu aluminium 6069T6. Dzięki technologiom przejętym z węglowych konstrukcji, a także dzięki samym właściwościom stopu, ramy wykonane z aluminium ultralight zostały „odchudzone”, zyskały na sztywności, mają większą odporność na rozciąganie oraz wyższą granicę plastyczności.

Direct mount

Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.

Hydro-F Tube

Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.

Inner Cable Route

Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.

Post Mount

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.

T-Seat Tube

Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.