14
20
27.5
Znajdź sprzedawcę
ZRÓB SOBIE WAKACJE BEZ RAT! SZCZEGÓŁY

Specyfikacja

Rama
Rama Aluminium UltraLite
Rozmiar ramy S, M, L, XL
Widelec Rock Shox XC 30 Coil (skok 100mm, Poplock)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D142DSE
Opony Schwalbe Rapid Rob 27,5"x2,1"
Obręcze WTB Speed Disc i19 27,5"
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FD-M616-10 Direct Mount
Przerzutka tył Shimano SLX RD-M670 SGS Shadow
Hamulce przód Avid DB1 (hydrauliczne, tarcza 160mm - S, M, 180mm - L, XL)
Hamulce tył Avid DB1 (hydrauliczne, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Avid DB1 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M610, 10 speed
Korby Shimano Deore FC-M615 38/26T
Suport Shimano Press Fit SM-BB71
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore CS-HG50-10 11-36T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (aluminium, prosta 680mm-S, 700mm-M,L,XL 31,8mm)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Kross Racing Components (aluminium, 27,2mm)
Stery VP A45ACS1 Semi-Integrated
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross piankowe
Pedały Aluminium VP-519A

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21" 23"
st Długość rury podsiodłowej 432 483 534 585
tt Efektywna długość górnej rury 594 613 632 651
ht Długość główki ramy 115 125 135 145
sa Kąt rury podsiodłowe 73.5 73.5 73.5 73.5
ha Kąt główki ramy 71 71 71 71
cs Długość tylnych widełek 425 425 425 425
wb Baza kół 1079 1098 1118 1137
reach Reach 415 432 448 464
stack Stack 602 612 621 631
bbdrop BB Drop 45 45 45 45

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

5999 PLN
4499 PLN
3499 PLN
2799 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
69.99 PLN
79.99 PLN
149.90 PLN
44.99 PLN

Technologia

Aluminium Ultralight

Topowe ramy aluminiowe stosowane w rowerach kategorii race (po za rowerami szosowymi), są wykonane z nowego stopu aluminium 6069T6. Dzięki technologiom przejętym z węglowych konstrukcji, a także dzięki samym właściwościom stopu, ramy wykonane z aluminium ultralight zostały „odchudzone”, zyskały na sztywności, mają większą odporność na rozciąganie oraz wyższą granicę plastyczności.

Disc brakes

Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

Hydro-F Tube

Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.

Inner Cable Route

Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.

Post Mount

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.

T-Seat Tube

Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.