14
kg
27
biegów
27.5
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Rama Aluminium Lite
Rozmiar ramy S, M, L, XL
Widelec Suntour XCM RL (skok 100mm, blokada w manetce)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D142DSE
Opony Schwalbe Smart Sam 27,5"x2,1"
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Altus FD-M370
Przerzutka tył Shimano Alivio RD-M4000 SGS Shadow
Hamulce przód Shimano BR-M355 (hydrauliczne, tarcza 160mm S,M; 180mm-L,XL)
Hamulce tył Shimano BR-M355 (hydrauliczne, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M355 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Altus SL-M370, 9 biegów
Korby SR Suntour XCM 44/32/22T
Suport SR Suntour
Łańcuch Shimano CN-HG53
Kaseta / Wolnobieg Shimano Alivio CS-HG300-9 11-34T
Komponenty
Kierownica Kross Sport Components (aluminium, prosta 660mm-S,M; 680mm-L,XL 31,8mm)
Wspornik kierownicy Kross Sport Components (aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Kross Sport Components (aluminium, 27,2mm)
Stery Feimin FP-H835B
Siodło Kross VL-1353
Chwyty Kross VL-1353
Pedały aluminium/nylon

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21" 23"
st Długość rury podsiodłowej 432 483 534 584
tt Efektywna długość górnej rury 585 603 620 638
ht Długość główki ramy 120 130 140 150
sa Kąt rury podsiodłowe 73 73 73 73
ha Kąt główki ramy 70.5 70.5 70.5 70.5
cs Długość tylnych widełek 430 430 430 430
wb Baza kół 1073 1092 1109 1128
reach Reach 400 415 430 444
stack Stack 605 615 624 633
bbdrop BB Drop 45 45 45 45

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

3499 PLN
2799 PLN
2099 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.